logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > CSR 2.0 innowacje, trendy, wyzwania – transmisja na żywo
18.10.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

CSR 2.0 innowacje, trendy, wyzwania – transmisja na żywo



Czy media społecznościowe zmienią sposób dialogu z interesariuszami? Jakich narzędzi używać, żeby lepiej angażować swoich klientów i pracowników? O tym rozmawiać będą 21 października w Warszawie uczestnicy międzynarodowej konferencji „CSR 2.0 innowacje, trendy, wyzwania” organizowanej wspólnie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Instytut Odpowiedzialnego Biznesu. Wolne miejsca skończyły się, ale transmisję z konferencji można będzie oglądać na żywo na portalu www.odpowiedzialnybiznes.pl oraz na stronie www.facebook.com/CSRdwazero.

CSR 2.0 to działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu wykorzystujące możliwości, które daje Web 2.0. Uczestnicy konferencji poznają najciekawsze polskie interaktywne projekty CSR przedstawione w formule Pecha Kucha, będą mogli podyskutować ze znanymi w świecie social media ekspertami, wśród których będą m.in.: Fabian Pattberg, EricMahleb iMatthewYeomans.

PROGRAM KONFERENCJI

9:30       Rejestracja uczestników

10:00     Rozpoczęcie konferencji

  • Wyniki badania Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny marketing”
  • Prezentacje najciekawszych polskich interaktywnych projektów CSR w formule Pecha Kucha:
    • 1812 Serce Zimy – Jarosław Beksa – Grupa TP
    • Seks to zdrowie – Justyna Dzieduszycka, 121PR
    • Powiedz STOP Przemocy – AVON – Krzysztof Belcarz, Performance Media
    • Bóg Ojciec – z Facebooka na deski teatru – Borys Czyhin, Heureka
    • A380 na lotnisku Chopina – Sylwester Puczen, Lotnisko Chopina

11:00     Przerwa kawowa

11:30     Wystąpienia gości zagranicznych i polskich

  • Czy możliwe jest życie bez internetu? –  Maria Cywińska
  • The international CSR twitter- and blogosphere – FabianPattberg
  • Case study Allianz Knowledge Site – Eric Mahleb
  • Wyniki międzynarodowego badania „The SMI Social Media Sustainability Index” – MatthewYeomans
  • Wyniki międzynarodowego badania „Sustainability 2.0” – Sebastian Straube

Podsumowanie

Partner Główny: Telekomunikacja Polska.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek