logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Credit Agricole sponsorem Przeglądu Nowego Kina Francuskiego
07.05.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Credit Agricole sponsorem Przeglądu Nowego Kina Francuskiego



Credit Agricole Bank Polska zaangażował się we wsparcie ogólnopolskiego Przeglądu Nowego Kina Francuskiego. Tym samym bank chce podkreślić swoje francuskie korzenie i przynależność do Grupy Crédit Agricole.

Przegląd to drugie po Dniach Krajów Francuskojęzycznych wydarzenie promujące kulturę francuską, w które angażuje się bank. Przegląd Nowego Kina Francuskiego odbywa się od 4 lat. Ideą festiwalu jest prezentacja nowych filmów francuskich, które zostały dobrze przyjęte we Francji i nie były jeszcze pokazywane w Polsce. W tegorocznej edycji Przeglądu organizatorzy pokażą 10 filmów w 11 miastach: Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Zamościu, Katowicach, Olsztynie, Gdańsku, Krakowie i Szczecinie.

Obraz otwierający festiwal,„Kraul”, to laureat nagrody Europa Cinemas na Festiwalu w Wenecji 2012. Projekcji filmu towarzyszy spotkanie z reżyserem. Organizatorzy przekonują, że warto też zwrócić uwagę na film „Thérèse Desqueyroux”. To osadzona w latach 20. XIX wieku historia kobiety próbującej przełamać obowiązujące konwenanse. W filmie występują m.in. Audrey Tautou, Gilles Lellouche i Anaïs Demoustier.

Po raz pierwszy organizatorzy zdecydowali się pokazać film dla dzieci. Jest to animacja „Kot w Paryżu” w 2012 roku nominowana do Oskara. Towarzyszą jej warsztaty artystyczne dla dzieci od lat 8.

Przegląd Nowego Kina Francuskiego rozpoczyna się 8 maja w Warszawie, a kończy 27 czerwca w Szczecinie. Organizatorem festiwalu jest Instytut Francuski w Polsce i Gutek Film.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek