logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  15.11.2012

Credit Agricole ma 75 tys. zł dla studentów



Credit Agricole Bank Polska 29. października po raz drugi uruchomił program Centrum Aktywnych. Bank przeznaczył 75 tys. zł na dofinansowanie studenckich projektów. 

W ramach Centrum Aktywnych organizowane są dwa konkursy: „Mam plan! Wykonam go z Credit Agricole Bank Polska”, w którym młodzi mogą ubiegać się – indywidualnie lub zespołowo – o dofinansowanie ich pomysłów w kategorii: przedsięwzięcie społecznie użyteczne. Wybrane inicjatywy zostaną wsparte kwotą 3 000 – 10 000 zł. Równolegle prowadzony jest program grantowy dla kół studenckich, w którym nagrodami są granty na badanie o tematyce społecznej w wysokości od 2 000 do 5 000 zł. Studenci mają czas na nadsyłanie prac na oba konkursy do 25 stycznia 2013 r.

Studenci wezmą także udział w panelu, podczas którego będą mogli dowiedzieć się jak napisać i skalkulować projekt. Panel ma zachęcić młodych do rozpoczęcia planowania własnego biznesu zgodnie ze wskazówkami praktyków z banku.

Informacje o programie znajdują się na stronie internetowej www.centrumaktywnych.pl i fanpage banku. Promocję Centrum Aktywnych, podobnie jak w ubiegłym roku, wspierać będą ambasadorzy programu. Wybrani w drodze rekrutacji studenci, reprezentują Centrum Aktywnych w siedmiu największych polskich ośrodkach akademickich. Patronami Centrum Aktywnych są Pracodawcy RP (patron honorowy) oraz AIESEC (patron merytoryczny).

Centrum Aktywnych to jedna z czterech inicjatyw Credit Agricole Bank Polska uznanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu za dobrą praktykę w 2011. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek