logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.12.2011

Credit Agricole Bank Polska przygotował 29 paczek



Credit Agricole Bank Polska po raz kolejny zaangażował się w akcję „Szlachetna Paczka” organizowaną przez krakowskie Stowarzyszenie WIOSNA. W tym roku pracownicy banku przygotowali świąteczną pomoc dla 29 rodzin.

„Szlachetna Paczka” to ogólnopolska inicjatywa, której główną ideą jest przekazywanie skutecznej, konkretnej i sensownej pomocy najbardziej potrzebującym rodzinom w Polsce. Credit Agricole Bank Polska (wcześniej jako LUKAS Bank) włączył się w tę akcję szósty raz, promując ją nie tylko wewnątrz firmy, ale także wśród fanów swojego profilu na portalu społecznościowym Facebook. Pracownicy Credit Agricole Bank Polska (w tym Zarząd) przekazali pomoc rzeczową 29 rodzinom.

W inicjatywę włączyła się zarówno centrala banku, jak i sieć sprzedaży: – W tym roku nasza placówka po raz pierwszy uczestniczyła w akcji „Szlachetna Paczka”. Najtrudniejszym zadaniem był dla nas wybór rodziny. Czytając o trudnej sytuacji życiowej i finansowej każdej z rodzin ubiegających się o wsparcie, ciężko było wybrać tę jedną. W końcu udało nam się podjąć decyzję. Nasza paczka powędrowała do pani Joanny, która samotnie wychowuje dwóch synów. Potrzeby, jakie wskazała  to głównie odzież i żywność, a wszystko wyłącznie z myślą o chłopcach. Pani Joanna ani słowem nie wspomniała o swoich potrzebach, co jeszcze bardziej nas wzruszyło i zmotywowało do działania. Zebraliśmy pieniądze, zrobiliśmy zakupy, a na koniec napisaliśmy kartkę z życzeniami i zawieźliśmy do magazynu pięć ogromnych kartonów. Mamy nadzieję, że nasza pomoc sprawi Pani Joannie i jej synom tyle radości, ile nam sprawiło przygotowanie dla nich świątecznych prezentów – podkreśla Piotr Salamon, dyrektor jednej z krakowskich placówek bankowych, biorących udział w akcji.

„Szlachetna Paczka” to nie jedyna inicjatywa, w którą zaangażowali się pracownicy Credit Agricole Bank Polska. Świąteczna pomoc trafiła też m.in. do koszalińskiej filii Zachodniopomorskiego Hospicjum dla Dzieci oraz do Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek