logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Credit Agricole Bank Polska przygotował 29 paczek
27.12.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Credit Agricole Bank Polska przygotował 29 paczek



Credit Agricole Bank Polska po raz kolejny zaangażował się w akcję „Szlachetna Paczka” organizowaną przez krakowskie Stowarzyszenie WIOSNA. W tym roku pracownicy banku przygotowali świąteczną pomoc dla 29 rodzin.

„Szlachetna Paczka” to ogólnopolska inicjatywa, której główną ideą jest przekazywanie skutecznej, konkretnej i sensownej pomocy najbardziej potrzebującym rodzinom w Polsce. Credit Agricole Bank Polska (wcześniej jako LUKAS Bank) włączył się w tę akcję szósty raz, promując ją nie tylko wewnątrz firmy, ale także wśród fanów swojego profilu na portalu społecznościowym Facebook. Pracownicy Credit Agricole Bank Polska (w tym Zarząd) przekazali pomoc rzeczową 29 rodzinom.

W inicjatywę włączyła się zarówno centrala banku, jak i sieć sprzedaży: – W tym roku nasza placówka po raz pierwszy uczestniczyła w akcji „Szlachetna Paczka”. Najtrudniejszym zadaniem był dla nas wybór rodziny. Czytając o trudnej sytuacji życiowej i finansowej każdej z rodzin ubiegających się o wsparcie, ciężko było wybrać tę jedną. W końcu udało nam się podjąć decyzję. Nasza paczka powędrowała do pani Joanny, która samotnie wychowuje dwóch synów. Potrzeby, jakie wskazała  to głównie odzież i żywność, a wszystko wyłącznie z myślą o chłopcach. Pani Joanna ani słowem nie wspomniała o swoich potrzebach, co jeszcze bardziej nas wzruszyło i zmotywowało do działania. Zebraliśmy pieniądze, zrobiliśmy zakupy, a na koniec napisaliśmy kartkę z życzeniami i zawieźliśmy do magazynu pięć ogromnych kartonów. Mamy nadzieję, że nasza pomoc sprawi Pani Joannie i jej synom tyle radości, ile nam sprawiło przygotowanie dla nich świątecznych prezentów – podkreśla Piotr Salamon, dyrektor jednej z krakowskich placówek bankowych, biorących udział w akcji.

„Szlachetna Paczka” to nie jedyna inicjatywa, w którą zaangażowali się pracownicy Credit Agricole Bank Polska. Świąteczna pomoc trafiła też m.in. do koszalińskiej filii Zachodniopomorskiego Hospicjum dla Dzieci oraz do Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek