────── 20.09.2010
Corporate Social Responsibility – definicja Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Odpowiedzialny biznes jest dobrowolną strategią uwzględniającą społeczne, etyczne i ekologiczne aspekty w działalności gospodarczej oraz w kontaktach z interesariuszami (m.in. z pracownikami, z klientami, akcjonariuszami, dostawcami, społecznością lokalną); jest to wkład biznesu w realizację polityki zrównoważonego rozwoju gospodarczego oraz taki sposób prowadzenia firmy, w którym celem priorytetowym jest osiągnięcie równowagi między jej efektywnością i dochodowością a interesem społecznym.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.02.2020
Pamiętaj, darowiznę możesz odliczyć od podatku
-
28.12.2010
CSR – definicja Sri Sri Raviego Shankara
-
20.09.2010
Reklama społeczna – definicja Dominiki Maison i Norberta Maliszewskiego
-
20.09.2010
Corporate Social Responsibility – definicja Małgorzaty Greszty
-
20.09.2010
Corporate Social Responsibility – definicja dr Ewy Jastrzębskiej
-
20.09.2010
Corporate Social Responsiblity – definicja dr. Bolesława Roka