W zestawieniu nie mogło zabraknąć globalnej kampanii CSR marki Dulux – Let’s Colour, która od 2011 realizowana jest w Polsce przez agencję Good Looking Studio. Społeczności lokalne zgłaszają organizatorom zapuszczone, szare i smutne miejsca w swojej okolicy. Wybranym powierzchniom koloru i charakteru nadają wszyscy chętni według projektu lokalnych artystów. Jak to wygląda w praktyce? Za jedną z flagowych realizacji w Polsce można uznać dworzec Poznań Dębiec, który za sprawą Duluxa został pokryty kolorem latem 2012. Podmiejski dworzec dosłownie straszył przechodniów i pasażerów kolei przed odmalowaniem. Natomiast po interwencji ekipy Dulux Let’s Colour i Good Looking Studio nabrał zupełnie nowego wymiaru. Nazwanie go artystyczną perełką okolicy nie będzie wcale przesadą – mówi Katarzyna Leśniewska, koordynatorka projektu. Projekt muralu został zrealizowany przez znanego street artowego artystę o pseudonimie Swanski. Zdjęcie: Good Looking Studio
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz