Prowadzona przez coffeeheaven kampania CHAI caffé latte rozpoczęła się 14 września i trwała do 13 listopada. Jej celem było wsparcie Fundacji WWF Polska, zajmującej się ochroną środowiska naturalnego. Część dochodu ze sprzedaży kaw CHAI – Tiger, Orca, Turtle lub Panda – była przekazywana na wsparcie działań Fundacji WWF Polska. W ramach akcji zebrano 80 tysięcy złotych. Ambasadorką kampanii była Martyna Wojciechowska.
Oprócz zebrania pieniędzy na działania WWF, celem kampanii było także uświadomienie opinii publicznej, jakie znaczenia dla środowiska naturalnego ma dokonywanie przez klientów świadomego wyboru podczas zakupów. Kawiarnie należące do CHI, czyli coffeeheaven oraz COSTA by coffeeheaven, mają w swojej ofercie wyłącznie kawy posiadające certyfikat Rainforest Alliance, przyznawany towarom, przy których produkcji przestrzegano określonych norm dotyczących gospodarki wodą i odpadami oraz wpływu na dziką przyrodę.
Po zakończeniu kampanii kawy Tiger, Orca, Turtle są nadal dostępne w kawiarniach coffeeheaven oraz COSTA by coffeeheaven. Firma planuje również kontynuowanie swoich działań związanych z zaangażowaniem w tematykę społeczną i ekologiczną.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO