logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Coface dla Centrum Zdrowia Dziecka
17.12.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Coface dla Centrum Zdrowia Dziecka



Po raz trzeci Coface przekazał darowiznę na rzecz Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka działającej przy Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Międzylesiu. W tym roku firma współfinansowała zakup dezynfektora dla Dziecięcego Centrum Transplantacji.

W 2013 r. Coface współfinansował wraz z Fundacją zakup ambulansu medycznego, którego podstawową funkcją jest m.in. transport pacjentów dożywianych dojelitowo i pozajelitowo czy transport krwi i preparatów krwiopodobnych. W 2014 r. przekazane fundusze pozwoliły na zakup transiluminatora do wykrywania żył u małych pacjentów CZD.

Coface zaprosił także małych pacjentów do konkursu plastycznego, którego tematem przewodnim są Święta Bożego Narodzenia. Co roku jedna z prac staje się motywem przewodnim kartki świątecznej przekazywanej klientom i partnerom biznesowym Coface.

W pomoc Fundacji zaangażowani są również pracownicy Coface, którzy przy okazji spotkania wigilijnego zbierają prezenty oraz fundusze, które również trafiają do pacjentów CZD. 

Coface w Polsce od 2003 roku wspiera także Fundację „Pożywienie Darem Serca”. Celem działającej od 21 lat organizacji, poza dożywianiem młodzieży szkolnej, są działania pomocowe kierowane do wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół specjalnych, domów dziecka, pogotowia opiekuńczego, świetlic środowiskowych, a także do potrzebujących dzieci z rodzin wielodzietnych, zaniedbanych, dysfunkcyjnych.

Firma działa w obszarze ubezpieczeń należności, oferuje firmom rozwiązania w zakresie ochrony przed ryzykiem niewypłacalności ich klientów, zarówno w transakcjach krajowych jak i eksportowych.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek