Co robią wnuki w sieci?
W Dzień Dziadka rozpoczęła się kampania „Wnuki w sieci”, w której udział wzięli aktorzy Jerzy Trela, Stanisław Mikulski i Kazimiera Utrata, rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog Dorota Zawadzka. Akcja skierowana jest do babć i dziadków, a dotyczy bezpieczeństwa dzieci w internecie.
Spoty (każdy oparty na takim samym tekście) zachęcają babcie i dziadków do częstszego rozmawiania ze swoimi wnukami o tym, co robią w internecie. – Kiedy rodzice idą do pracy, to często właśnie babcie i dziadkowie zajmują się dziećmi. Uznaliśmy więc, że warto właśnie im zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa dzieci w internecie – uzasadnia Jakub Śpiewak, prezes fundacji Kidprotect.pl.
Oprócz spotów telewizyjnych Fundacja przygotowała reklamy radiowe i prasowe, a także stronę www.wnukiwsieci.pl z materiałami edukacyjnymi.
Partnerami kampanii są Surfsafe.pl, NK.pl i MMJ.pl oraz firma UPC Polska, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Dziecka i Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Logo kampanii na zasadach pro bono przygotowała agencja Telescope. Kampania „Wnuki w sieci” została również wpisana do Rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym „Razem Bezpieczniej”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie