Co robią wnuki w sieci?
W Dzień Dziadka rozpoczęła się kampania „Wnuki w sieci”, w której udział wzięli aktorzy Jerzy Trela, Stanisław Mikulski i Kazimiera Utrata, rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog Dorota Zawadzka. Akcja skierowana jest do babć i dziadków, a dotyczy bezpieczeństwa dzieci w internecie.
Spoty (każdy oparty na takim samym tekście) zachęcają babcie i dziadków do częstszego rozmawiania ze swoimi wnukami o tym, co robią w internecie. – Kiedy rodzice idą do pracy, to często właśnie babcie i dziadkowie zajmują się dziećmi. Uznaliśmy więc, że warto właśnie im zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa dzieci w internecie – uzasadnia Jakub Śpiewak, prezes fundacji Kidprotect.pl.
Oprócz spotów telewizyjnych Fundacja przygotowała reklamy radiowe i prasowe, a także stronę www.wnukiwsieci.pl z materiałami edukacyjnymi.
Partnerami kampanii są Surfsafe.pl, NK.pl i MMJ.pl oraz firma UPC Polska, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Dziecka i Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Logo kampanii na zasadach pro bono przygotowała agencja Telescope. Kampania „Wnuki w sieci” została również wpisana do Rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym „Razem Bezpieczniej”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra