logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Co jest nie tak z ciałem w rozmiarze „plus”?
14.01.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Co jest nie tak z ciałem w rozmiarze „plus”?



Dwie nagie jasnowłose kobiety, wtulają się w siebie w nieco erotyczny sposób. Zaokrąglone kształty jednej z nich kontrastują z wyraźnie odznaczającymi się pod skórą kośćmi drugiej.

"20 lat temu modelka ważyła 8% mniej niż przeciętna kobieta, obecnie ta różnica wynosi 23%". "50% kobiet nosi rozmiar 14 lub większy, podczas gdy rozmiarówka większości sklepów kończy się na rozmiarze 14 lub mniejszym". "BMI większości kobiet występujących na wybiegach wskazuje na anoreksję" – komentują podpisy pod zdjęciami.

Wspólna sesja fotograficzna "Plus size bodies, what’s wrong with them anyway?" modelki plus size Katii Zharkovej i modelki w rozmiarze zero została zamieszczona w styczniowym wydaniu Plus Model Magazine, pisma poświęconego modzie i modelingu kobiet noszących duże rozmiary. Redaktor naczelna Madeline Figueroa – Jones wyjaśnia, że w oczekiwaniu na zmianę stosunku projektantów i producentów ubrań do stanowiących dużą część rynku kobiet noszących rozmiar większy niż 14 nie należy być biernym. Radzi swoim czytelniczkom, by używając różnych dróg (jak e-mail czy serwisy społecznościowe) chwaliły i informowały o swoich oczekiwaniach konkretne firmy.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek