– Ty, sprzątaj to! (krzyczy zdenerwowana dziewczyna do mężczyzny w garniturze) – Co? – Gówno! I oto mężczyzna podnosi psią kupę, chowa ją do kieszeni płaszcza i w popłochu odchodzi. Młodzież triumfuje. Taką reklamą opolski ratusz próbuje zachęcać mieszkańców miasta do zachowania czystości skwerów, parków i chodników.
– Liczymy na efekt szoku – tłumaczy ideę kampanii Mirosław Pietrucha, rzecznik prezydenta Opola, w rozmowie z portalem 24opole.pl. – Chcemy aby ten materiał potrząsnął sumieniami osób, które nie zwracają uwagi na problem zanieczyszczenia miasta psimi odchodami. Jest to pewna próba. Jeżeli odniesie zamierzony efekt, niewykluczone, że będziemy kontynuować takie działania.
Działania prohigieniczne na pewno warto kontynuować, pytanie tylko czy na pewno "takie"? Nakłanianie do sprzątania nieczystości po swoich psach to jedna sprawa – ważna i oczywista, natomiast pochwała bezczelności i wulgarnego zachowania jednej osoby w stosunku do drugiej – to już kwestia mocno dyskusyjna.
Koszt produkcji filmu wyniósł 3.000zł.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów