– Ty, sprzątaj to! (krzyczy zdenerwowana dziewczyna do mężczyzny w garniturze) – Co? – Gówno! I oto mężczyzna podnosi psią kupę, chowa ją do kieszeni płaszcza i w popłochu odchodzi. Młodzież triumfuje. Taką reklamą opolski ratusz próbuje zachęcać mieszkańców miasta do zachowania czystości skwerów, parków i chodników.
– Liczymy na efekt szoku – tłumaczy ideę kampanii Mirosław Pietrucha, rzecznik prezydenta Opola, w rozmowie z portalem 24opole.pl. – Chcemy aby ten materiał potrząsnął sumieniami osób, które nie zwracają uwagi na problem zanieczyszczenia miasta psimi odchodami. Jest to pewna próba. Jeżeli odniesie zamierzony efekt, niewykluczone, że będziemy kontynuować takie działania.
Działania prohigieniczne na pewno warto kontynuować, pytanie tylko czy na pewno "takie"? Nakłanianie do sprzątania nieczystości po swoich psach to jedna sprawa – ważna i oczywista, natomiast pochwała bezczelności i wulgarnego zachowania jednej osoby w stosunku do drugiej – to już kwestia mocno dyskusyjna.
Koszt produkcji filmu wyniósł 3.000zł.
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…