– Ty, sprzątaj to! (krzyczy zdenerwowana dziewczyna do mężczyzny w garniturze) – Co? – Gówno! I oto mężczyzna podnosi psią kupę, chowa ją do kieszeni płaszcza i w popłochu odchodzi. Młodzież triumfuje. Taką reklamą opolski ratusz próbuje zachęcać mieszkańców miasta do zachowania czystości skwerów, parków i chodników.
– Liczymy na efekt szoku – tłumaczy ideę kampanii Mirosław Pietrucha, rzecznik prezydenta Opola, w rozmowie z portalem 24opole.pl. – Chcemy aby ten materiał potrząsnął sumieniami osób, które nie zwracają uwagi na problem zanieczyszczenia miasta psimi odchodami. Jest to pewna próba. Jeżeli odniesie zamierzony efekt, niewykluczone, że będziemy kontynuować takie działania.
Działania prohigieniczne na pewno warto kontynuować, pytanie tylko czy na pewno "takie"? Nakłanianie do sprzątania nieczystości po swoich psach to jedna sprawa – ważna i oczywista, natomiast pochwała bezczelności i wulgarnego zachowania jednej osoby w stosunku do drugiej – to już kwestia mocno dyskusyjna.
Koszt produkcji filmu wyniósł 3.000zł.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy