Zapytany, co dostał pod choinkę, chłopiec pokazuje foremkę do pierniczków. Tylko tyle? Biedactwo – wyrażają swoje współczucie kobiety obładowane torbami i paczkami. W obdarowanym wywołuje ona jednak wspomnienia wspaniałej zabawy: wspólnego przygotowywania wypieków z całą rodziną, jedzenia i szaleństw przy stole.
Kampanię "La Otra Navidad" ("Inne Święta") zainicjował hiszpański oddział IKEA. Poza spotem, w sieci umieszczono też nagranie z udziałem kilkorga dzieci, które poproszono o napisanie dwóch listów – do Trzech Króli (w Hiszpanii to oni przynoszą prezenty) oraz rodziców. Ze sformułowaniem swych próśb do pierwszych adresatów najmłodsi nie mieli problemów: chcieli dostać m.in. gitarę, Nintendo Wii, jednorożca… Drugie zadanie nieco ich zaskoczyło, ale w swoich listach wszyscy zawarli podobne życzenia – chcieli, aby rodzice spędzali z nimi więcej czasu.
Akcja IKEA ma na celu zachęcenie dorosłych do zwrócenia uwagi na niematerialne potrzeby swoich pociech i położenia nacisku na bycie razem podczas świąt Bożego Narodzenia.
(research: Katarzyna Płaza)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja