W Rybniku na początku maja ruszyła miejska kampania proekologiczna
Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych (CRIS). W ramach projektu "Graj w zielone" grupa wolontariuszy, pod nadzorem agencji Pan Pikto, prowadziła działanie społeczne, które miały angażować mieszkańców miasta.
Kampania oparta była o 3 hasła prezentujące różne postawy proekologiczne i adresowana do grupy wiekowej 15-25. Prowadzono ją w lokalnej prasie, radiu i internecie oraz w tzw. Rybnickiej Strefie Ekologicznej, w której kilkadziesiąt miejsc – pubów, klubów, centrów handlowych – eksponowało kampanijne plakaty, naklejki i zgniatarki do śmieci.
Całość zakończy konferencja połączona z uroczystością wręczenia nagród firmom i instytucjom, które szczególnie aktywnie włączyły się w akcję. Wszystkie działania opisuje i na bieżąco relacjonuje portal Zielonyrybnik.pl.
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie



