W Rybniku na początku maja ruszyła miejska kampania proekologiczna
Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych (CRIS). W ramach projektu "Graj w zielone" grupa wolontariuszy, pod nadzorem agencji Pan Pikto, prowadziła działanie społeczne, które miały angażować mieszkańców miasta.
Kampania oparta była o 3 hasła prezentujące różne postawy proekologiczne i adresowana do grupy wiekowej 15-25. Prowadzono ją w lokalnej prasie, radiu i internecie oraz w tzw. Rybnickiej Strefie Ekologicznej, w której kilkadziesiąt miejsc – pubów, klubów, centrów handlowych – eksponowało kampanijne plakaty, naklejki i zgniatarki do śmieci.
Całość zakończy konferencja połączona z uroczystością wręczenia nagród firmom i instytucjom, które szczególnie aktywnie włączyły się w akcję. Wszystkie działania opisuje i na bieżąco relacjonuje portal Zielonyrybnik.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie