logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.09.2013

Clipper otwiera drzwi toalet



Jedna trzecia Polaków nie ma świadomości, z jakimi problemami borykają się osoby cierpiące na nieswoiste zapalenia jelita (NZJ). Tylko dla 14% osób wstydliwe objawy choroby mogą wiązać się z brakiem społecznego zrozumienia. Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita „J-elita” wraz z firmą Clipper chcą uświadamiać o istnieniu osób, które z powodu choroby „nie mogą czekać”.

Nieswoiste zapalenia jelita to grupa przewlekłych chorób autoimmunologicznych, do których zaliczamy: m.in. wrzodziejące zapalenie jelita grubego (WZJG), chorobę Leśniowskiego-Crohna (ChL-C) oraz mikroskopowe zapalenie jelita. Schorzenia te ze względu na symptomy – częste i niespodziewane biegunki – postrzegane są, jako krępujące i wstydliwe. Zdarza się, że chorzy muszą pilnie skorzystać z toalety nawet 20 razy w ciągu dnia. Każdą podróż, wyjście do lekarza, czy na zakupy rozpoczynają od sporządzenia planu publicznych toalet. Niestety dostęp do nich nie zawsze jest możliwy, a stanie w kolejce nie wchodzi w grę.

„J-elita” wraz  z firmą Clipper zajmującą się wynajmem toalet przenośnych ClipClop podjęły współpracę, której celem jest przełamanie tabu wokół wstydliwych objawów choroby oraz ułatwienie osobom chorym dostępu
do publicznych toalet. W tym celu kilkadziesiąt toalet ClipClop oklejono plakatami z informacją o karcie,
na której widnieje komunikat: „Nie mogę czekać. W związku  z chorobą jestem zmuszony natychmiast skorzystać z toalety. Dziękuję za zrozumienie.”. Taką kartę posiadają osoby chore na NZJ będące członkami „J-elita”. Ideą karty jest ułatwienie chorym korzystania z publicznych toalet, gdy znajdą się w nagłej potrzebie. Dzięki oklejonym toaletom ClipClop nie będą musiały tłumaczyć wstydliwych objawów choroby oraz związanych z nią fizjologicznych potrzeb. Oklejone toalety pojawią się podczas koncertów, imprez sportowych, festynów, pikników oraz na terenie większych polskich miast.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek