logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.05.2014

Citi Handlowy o wchodzeniu na rynek pracy



Wysoka stopa bezrobocia wśród ludzi młodych jest jednym z głównych problemów polskiego rynku pracy. Co jest tego przyczyną i jak temu zaradzić – na te tematy spróbują odpowiedzieć eksperci podczas debaty organizowanej przez Politechnikę Gdańską oraz Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy.

Debata odbędzie się 29 maja w Auli Głównej Politechniki Gdańskiej. Uczestniczące w panelu dyskusyjnym władze uczelni, eksperci działu HR banku Citi Handlowy, lokalni przedsiębiorcy i konsultanci biznesowi, spróbują odpowiedzieć na pytania, w jaki sposób zdobyć pierwszą pracę, co tak naprawdę stoi na przeszkodzie młodym ludziom w zdobyciu zatrudnienia, jakich kompetencji poszukują pracodawcy, kiedy i w jaki sposób warto myśleć o otwarciu własnego biznesu zamiast szukania pracy na etacie.

Studenci będą mogli wziąć także udział w warsztatach, na których dowiedzą się m.in. jak właściwie napisać CV oraz list motywacyjny i w jaki sposób dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej. Dla chętnych zorganizowana zostanie symulacja assessment center.

Na konferencji “Jak z sukcesem wejść na rynek pracy” swój finał będzie miał także konkurs w ramach gry Pierwszy Milion, zorganizowany dla studentów Politechniki Gdańskiej. Przez dwa tygodnie, od
12 maja, młodzi ludzie z całej uczelni w rozgrywkach drużynowych walczą o miejsce w drugim, finałowym etapie. Drużyny, które zajmą trzy pierwsze miejsca otrzymają odpowiednio: 3000, 2000, 1000 zł.

„Pierwszy Milion” to gra stworzona przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy, której celem jest edukacja w zakresie gospodarowania własnymi finansami. Zadaniem gracza jest zdobycie wirtualnego pierwszego miliona poprzez podejmowanie różnorodnych decyzji zarówno inwestycyjnych (wykorzystując dostępne w grze instrumenty finansowe) jak i życiowych (szkolenia, zakup mieszkania). Gra kładzie duży nacisk na odtworzenie realiów rynkowych, dzięki niej użytkownik nabywa praktycznych umiejętności, uczy się zarządzania własnym budżetem, konstruowania strategii inwestycyjnych oraz oceny poziomu ryzyka. Jednocześnie, poza aspektami finansowymi musi dbać o potrzeby swojej postaci, standard jej życia i poziom szczęścia.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek