logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Citi Handlowy o wchodzeniu na rynek pracy
27.05.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Citi Handlowy o wchodzeniu na rynek pracy



Wysoka stopa bezrobocia wśród ludzi młodych jest jednym z głównych problemów polskiego rynku pracy. Co jest tego przyczyną i jak temu zaradzić – na te tematy spróbują odpowiedzieć eksperci podczas debaty organizowanej przez Politechnikę Gdańską oraz Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy.

Debata odbędzie się 29 maja w Auli Głównej Politechniki Gdańskiej. Uczestniczące w panelu dyskusyjnym władze uczelni, eksperci działu HR banku Citi Handlowy, lokalni przedsiębiorcy i konsultanci biznesowi, spróbują odpowiedzieć na pytania, w jaki sposób zdobyć pierwszą pracę, co tak naprawdę stoi na przeszkodzie młodym ludziom w zdobyciu zatrudnienia, jakich kompetencji poszukują pracodawcy, kiedy i w jaki sposób warto myśleć o otwarciu własnego biznesu zamiast szukania pracy na etacie.

Studenci będą mogli wziąć także udział w warsztatach, na których dowiedzą się m.in. jak właściwie napisać CV oraz list motywacyjny i w jaki sposób dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej. Dla chętnych zorganizowana zostanie symulacja assessment center.

Na konferencji “Jak z sukcesem wejść na rynek pracy” swój finał będzie miał także konkurs w ramach gry Pierwszy Milion, zorganizowany dla studentów Politechniki Gdańskiej. Przez dwa tygodnie, od
12 maja, młodzi ludzie z całej uczelni w rozgrywkach drużynowych walczą o miejsce w drugim, finałowym etapie. Drużyny, które zajmą trzy pierwsze miejsca otrzymają odpowiednio: 3000, 2000, 1000 zł.

„Pierwszy Milion” to gra stworzona przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy, której celem jest edukacja w zakresie gospodarowania własnymi finansami. Zadaniem gracza jest zdobycie wirtualnego pierwszego miliona poprzez podejmowanie różnorodnych decyzji zarówno inwestycyjnych (wykorzystując dostępne w grze instrumenty finansowe) jak i życiowych (szkolenia, zakup mieszkania). Gra kładzie duży nacisk na odtworzenie realiów rynkowych, dzięki niej użytkownik nabywa praktycznych umiejętności, uczy się zarządzania własnym budżetem, konstruowania strategii inwestycyjnych oraz oceny poziomu ryzyka. Jednocześnie, poza aspektami finansowymi musi dbać o potrzeby swojej postaci, standard jej życia i poziom szczęścia.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek