logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Citeam.pl rezygnuje dla Smolenia
10.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Citeam.pl rezygnuje dla Smolenia



Motywem przewodnim świątecznej akcji Citeam.pl jest nakłanianie internautów do przekazywania pieniędzy pierwotnie przeznaczonych na drobne przyjemności na fundację „Stworzenia Pana Smolenia”. Hasło akcji brzmi „A z czego Ty byś zrezygnował, żeby pomóc?”.

Fundacja „Stworzenia Pana Smolenia” prowadzi zajęcia z hipoterapii dla setki niepełnosprawnych dzieci i dorosłych. Została założona w podpoznańskim Baranówku w 2007 roku przez aktora kabaretowego Bohdana Smolenia. Na serwisie Citeam.pl można zakupić cegiełki na rzecz fundacji za kwotę 5, 10, 20, 50, 100 oraz 500 złotych. Wartość każdego kuponu charytatywnego jest podwajana przez Citeam.pl. W ubiegłym roku, za pośrednictwem podobnego mechanizmu, serwis zebrał i przekazał ponad 80 tys. zł na rzecz Fundacji „Hospicjum To Też Życie”.

Oprócz kuponów-cegiełek, Fundacja Bohdana Smolenia, z pomocą Citeam.pl, uruchomiła na Allegro.pl charytatywne aukcje, wśród których znajduje się kolekcja rysunków Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, podarowana przez Bohdana Smolenia. Dzieła artystki, takie jak ilustracja do wiersza zatytułowana „Noc Zeppelinów” czy kilka rysunków z kotami, będzie można licytować do 16 grudnia włącznie. Na aukcjach wystawiona jest także m.in. akwarela Joanny Kossak, wnuczki Jerzego Kossaka, partytura z filmu „Unfaithful” przekazana na licytacje przez Jana A.P. Kaczmarka i książka z autografem prezydenta Lecha Wałęsy.

Do akcji przyłączyła się również drużyna Warty Poznań, która w tym roku świętowała 100-lecie istnienia. Piłkarze podarowali na aukcje m.in. piłkę z podpisami wszystkich zawodników jesiennej rundy, koszulkę kapitana, Tomka Magdziarza i klubowy szalik prezes Izabelli Łukomskiej-Pyżalskiej.

Akcję reklamują charakterystyczne bannery, na których organizatorzy informują, że zrezygnowali z drogiej kreacji reklamowej, by przekazać fundusze na rzecz organizacji.

Pieniądze będą zbierane do 18 grudnia.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek