Cieszy się chwilą, nie boi się odkurzacza
Scenę wypełnia jedynie kobiecy głos, który – wydawałoby się – należy do starszej pani, która u kresu swego życia wspomina dobre chwile; ale czy na pewno?
Poprzez scenografię – powolne tykanie wskazówek zegara, pokój w półmroku wypełniony pamiątkami i starymi fotografiami bliskich osób umieszczonymi na zakurzonej komodzie – dopełnioną przemyślanym scenariuszem autorzy spotu, agencja Dieste, przenoszą odbiorcę wprost do pokoju starszej kobiety. Głos lektorki wspominającej swoje życie sprawia, iż widz niemal przenosi się do przedstawianego świata i sam skłania się do rozmyślania nad historią do tej pory nieokreślonej bohaterki.
Postać wspomina między innymi dzień, w którym, jak mówi, narodziła się na nowo, podkreśla, że nawet starość nie jest rzeczą gwarantowaną każdemu, ale takie drugie szansy pomagają, bo sprawiają, że wykorzystuje się swoje życie w pełni, ciesząc się każdym dniem – i przestaje się bać, nawet burzy z piorunami czy odkurzaczy. Ostatnie wyznanie zaskakuje odbiorców, a zagadkę spotu odkrywa ostatnie ujęcie, które ujawnia prawdziwą bohaterkę snutej historii – siwą suczkę, która towarzyszy swojej pani drzemiącej w tym momencie w fotelu. Jak podkreśla czworonożny bohater, pamięta o tym jak wielkie szczęście spotkało go kiedyś i jest wdzięczny, bo dzięki temu żyje.
Główne hasło kampanii – „Longer life for everyone” ("Dłuższe życie dla wszystkich")- oddaje misję działania samej organizacji Dallas Pets Alive! (DPA!). Fundacja skupia swe działania na wprowadzaniu innowacyjnych programów, które pozwolą na ratowanie zwierząt zdrowych zagrożonych śmiercią, tych które objęte są największym ryzykiem; Dallas Pets Alive! pomaga także właścicielom, którzy z różnych powodów zmuszeni są oddać swego pupila do schroniska. Jak podkreślają przedstawiciele DPA!, organizacja ta nie dubluje działań innych stowarzyszeń i skupia się na pomaganiu w adopcji jedynie tych zwierząt, które zostały pominięte przez inne stowarzyszenia.
Kampania "Lucky" ("Szczęściarz") zachęca do promowania akcji oraz wspierania działań fundacji poprzez adopcję bezdomnych zwierząt lub składanie dotacji.
Ewa Zasada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka