Cicha noc
Sezon świąteczny – czyli okres od Wigilii do Nowego Roku – trwa w najlepsze. I chociaż dla większości z nas stanowi czas spokoju i odpoczynku, niestety, wszystkich to nie dotyczy. Dla pracowników służb ratunkowych: lekarzy, pielęgniarek, strażaków, czy policjantów to najcięższy zawodowo czas w roku.
Kampania „Silent Night” – opatrzona hasłem #GiveThemABreak (czyli Daj Im Odpocząć) – przedstawia największy prezent, jaki możemy sprawić osobom na posterunku: dać im święty spokój. Oglądamy zatem czytającego książkę ochroniarza, pochrapującego psa policyjnego, czy strażaka piekącego pierniczki. To nie film science fiction. Jeśli zachowamy szczególną ostrożność w sezonie świątecznym, ukazane sytuacje mogą się wydarzyć naprawdę:
„Silent Night” to pierwsza w historii kampania świąteczna firmy AXA. Film miał swoją premierę 14 grudnia 2023 i od tego czasu jest systematycznie publikowany w internecie na całym świecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności