logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  18.12.2014

CI Polsat szuka zaginionych z ITAKĄ

Your browser does not support the video tag.


Kanał dokumentalny CI Polsat (Crime + Investigation Polsat) rozpoczął akcję społeczną „Podaruj nadzieję na Święta” wspierającą działalność Fundacji ITAKA. Akcja potrwa od 18 grudnia 2014 roku do 6 stycznia 2015 roku.

Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych powstała w 1999 roku. ITAKA jest jedyną organizacją pozarządową i charytatywną w Polsce, która całościowo zajmuje się problemem zaginięcia. Fundacja posiada całodobową linię telefoniczną wsparcia dla rodzin osób zaginionych, aktywnie uczestniczy w poszukiwaniach, a także prowadzi warsztaty edukacyjne i profilaktykę zaginięć.

Dla rodzin osób zaginionych Boże Narodzenie to jeden z najtrudniejszych okresów w roku. By wesprzeć Fundację ITAKA, kanał CI Polsat przygotował film z udziałem rodzin osób zaginionych oraz został uruchomiony specjalny numer SMS. Środki przesłane w wiadomości tekstowej o treści ITAKA pod numer 72502 (koszt 2,46 zł z VAT) wesprą cele statutowe Fundacji.

Rodziny występujące w nagraniu to matka i siostra Moniki Kobyłki, która zaginęła 7 lipca 2012 roku w Woli Gałeckiej (województwo mazowieckie; 14-letnia Monika około godziny 19:00 wyszła z domu na spacer z koleżanką. Miała wrócić do domu około godziny 23:00. Ostatni raz była widziana na przystanku autobusowym w Woli Gałeckiej około godziny 23:05. Przystanek znajduje się 200 metrów od jej domu. Od dnia zaginięcia nie ma żadnych informacji o losie Moniki. Była ubrana w białą koszulkę oraz niebieskie dżinsowe spodenki, beżowe buty baleriny z cekinami. Monika ma 169 cm wzrostu, jest szczupła, ma długie, proste naturalnie rude włosy i niebieskie oczy) oraz ojciec Roberta Wójtowicza, który zaginął 20 stycznia 1995 roku w Krakowie (Robert wyszedł z mieszkania na osiedlu Złotego Wieku i udał się na zajęcia na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie studiował psychologię. Na zajęcie nie dotarł, nikt nie widział go, odkąd opuścił mieszkanie. Do dziś nie ma o nim żadnych wiadomości. Przez prawie 20 lat poszukiwań nie udało się trafić na żaden ślad. Robert miałby dziś 42 lata)

Agnieszka Kubiak, Head of Content and Marketing w A+E Networks, nadawcy CI Polsat, powiedziała: Na CI Polsat wielokrotnie zajmowaliśmy się tą tematyką w serialach takich jak „48 godzin: zaginieni” czy „Zaginieni z Beth Holloway”, dlatego jesteśmy przekonani, że akcja ta spotka się z szerokim odzewem i przełoży się na realne wsparcie Fundacji ITAKA.

Kampania obejmuje spoty na 4 kanałach z portfolio A+E Networks – CI Polsat, HISTORY, HISTORY HD oraz Lifetime HD. Zaplanowane są również działania w mediach społecznościowych na Facebooku i na YouTube.

Materiał został wyprodukowany przez dział kreatywny A+E Networks we współpracy z domem produkcyjnym Beautiful Minds.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek