Kanał dokumentalny CI Polsat (Crime + Investigation Polsat) rozpoczął akcję społeczną „Podaruj nadzieję na Święta” wspierającą działalność Fundacji ITAKA. Akcja potrwa od 18 grudnia 2014 roku do 6 stycznia 2015 roku.
Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych powstała w 1999 roku. ITAKA jest jedyną organizacją pozarządową i charytatywną w Polsce, która całościowo zajmuje się problemem zaginięcia. Fundacja posiada całodobową linię telefoniczną wsparcia dla rodzin osób zaginionych, aktywnie uczestniczy w poszukiwaniach, a także prowadzi warsztaty edukacyjne i profilaktykę zaginięć.
Dla rodzin osób zaginionych Boże Narodzenie to jeden z najtrudniejszych okresów w roku. By wesprzeć Fundację ITAKA, kanał CI Polsat przygotował film z udziałem rodzin osób zaginionych oraz został uruchomiony specjalny numer SMS. Środki przesłane w wiadomości tekstowej o treści ITAKA pod numer 72502 (koszt 2,46 zł z VAT) wesprą cele statutowe Fundacji.
Rodziny występujące w nagraniu to matka i siostra Moniki Kobyłki, która zaginęła 7 lipca 2012 roku w Woli Gałeckiej (województwo mazowieckie; 14-letnia Monika około godziny 19:00 wyszła z domu na spacer z koleżanką. Miała wrócić do domu około godziny 23:00. Ostatni raz była widziana na przystanku autobusowym w Woli Gałeckiej około godziny 23:05. Przystanek znajduje się 200 metrów od jej domu. Od dnia zaginięcia nie ma żadnych informacji o losie Moniki. Była ubrana w białą koszulkę oraz niebieskie dżinsowe spodenki, beżowe buty baleriny z cekinami. Monika ma 169 cm wzrostu, jest szczupła, ma długie, proste naturalnie rude włosy i niebieskie oczy) oraz ojciec Roberta Wójtowicza, który zaginął 20 stycznia 1995 roku w Krakowie (Robert wyszedł z mieszkania na osiedlu Złotego Wieku i udał się na zajęcia na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie studiował psychologię. Na zajęcie nie dotarł, nikt nie widział go, odkąd opuścił mieszkanie. Do dziś nie ma o nim żadnych wiadomości. Przez prawie 20 lat poszukiwań nie udało się trafić na żaden ślad. Robert miałby dziś 42 lata)
Agnieszka Kubiak, Head of Content and Marketing w A+E Networks, nadawcy CI Polsat, powiedziała: Na CI Polsat wielokrotnie zajmowaliśmy się tą tematyką w serialach takich jak „48 godzin: zaginieni” czy „Zaginieni z Beth Holloway”, dlatego jesteśmy przekonani, że akcja ta spotka się z szerokim odzewem i przełoży się na realne wsparcie Fundacji ITAKA.
Kampania obejmuje spoty na 4 kanałach z portfolio A+E Networks – CI Polsat, HISTORY, HISTORY HD oraz Lifetime HD. Zaplanowane są również działania w mediach społecznościowych na Facebooku i na YouTube.
Materiał został wyprodukowany przez dział kreatywny A+E Networks we współpracy z domem produkcyjnym Beautiful Minds.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo