Odsłona pierwsza: para młodych, zapracowanych ludzi kłóci się. Nie mają czasu dla siebie, nie mają czasu na nic. Odsłona druga: ci sami ludzie. Cisza, spokój, odpoczynek. Są razem – w Lubelskiem. A scena rozgrywa się w spocie kampanii wizerunkowej "Lubelskie – Chwilo trwaj!".
Ta inicjatywa jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie". Głównym zadaniem działań reklamowych jest wyzwolenie w odbiorcach pozytywnych emocji oraz związanie ich z wizerunkiem województwa Lubelskiego. Kampania pokazuje region jako miejsce, gdzie można „odnaleźć siebie", cieszyć się życiem w otoczeniu różnorodnej przyrody oraz unikatowych zabytków.
W ramach działań promocyjnych regionu przewidziano we wrześniu m.in.: 30-dniową ekspozycję 120 billboardów na ulicach Warszawy, 2-tygodniową emisję 110 spotów na antenie TVN, TVN 24 i TVN Warszawa oraz 15-dniową emisję spotu na ekranach LED w eksponowanych miejscach Warszawy, Łodzi, Krakowa i Wrocławia.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich