logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Choinki z radia
18.12.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Choinki z radia



Po raz drugi Fundacja Radia ZET wspólnie z Radiem ZET organizuje akcję charytatywną „Choinki”. Całkowity dochód z akcji zostanie przeznaczony na sfinansowanie ferii dla dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych. Dzieci spędzą czas w Biebrzańskim Parku Narodowym oraz Kamiannej.

Akcja antenowa potrwa do 23 grudnia br. Fundusze na organizację ferii będą zbierane do 31 grudnia br.

Każdy, kto chce wesprzeć dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych może wysłać SMS-a o treści „CHOINKA” pod numer 7525 (koszt 5 zł plus VAT). Pieniądze można też wpłacać bezpośrednio na specjalne konto Fundacji, o numerze 20 1840 0007 2213 3200 0810 5119 (bank: Societe Generale), koniecznie z dopiskiem „CHOINKA”. Akcję „Choinki” wsparli operatorzy Plus, Sami Swoi, Era, Heyah, Orange i Play, którzy zrzekli się przychodu z połączeń.

Słuchacze Radia ZET, którzy wezmą udział w akcji „Choinki” będą mieli szansę otrzymać pachnącą choinkę dla własnej rodziny, która zostanie dostarczona im pod wskazany adres.

Codziennie od 14 do 24 grudnia br. o godzinie 13.31 będzie emitowany świąteczny blok reklamowy. Całkowity dochód z tego tytułu zostanie przeznaczony na wsparcie najbardziej potrzebujących rodzinnych domów dziecka. W akcji wezmą udział firmy Polkomtel – operator sieci Plus oraz OLIMP LABS – producent suplementu diety CHELA MAG B6.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek