logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie
   ──────  22.06.2010

Chłopaki i dziewczyny, nie pękamy, głosujemy

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"…Trzeba pójść do lokalu wyborczego, wziąć taką karteczkę, narysować jeden krzyżyk i wrzucić do szczeliny. Proste? Czy to was przerasta?" – pyta aktor Arkadiusz Jakubik w ramach akcji "Twój głos ma sens" mobilizującej młode pokolenie do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich.

Pozostałe spoty kampanii oraz bannery internetowe z udziałem Borysa Szyca, Tomasza Karolaka, Magdaleny Boczarskiej i Jakuba Wesołowskiego przekonują, że rezygnacja z pójścia do urn to tchórzostwo.

Aktywizująca obywateli kampania ruszyła w drugiej połowie czerwca br. przed wyborami prezydenckimi. Obecnie telewizja emituje nieco zmodyfikowane wersje reklam, nawołujące do głosowania 4 lipca w II turze wyborów.

Pomysłodawcą projektu jest Fundacja "Świat ma sens". Celem akcji jest zaktywizowanie Polaków, którzy pomimo przysługującego im prawa do głosowania, nie biorą udziału w wyborach. Nadawcy kampanii uzasadniają: – Mamy nadzieję, że właśnie dzięki takim akcjom więcej uprawnionych do głosowania obywateli uwierzy, że otaczająca nas rzeczywistość, świat, w którym żyjemy może mieć większy sens, pod warunkiem, że aktywnie uczestniczymy w jego budowie i sami nadajemy mu kształt.

W porównaniu do innych krajów europejskich, w Polsce wciąż odnotowuje się jedną z najniższych frekwencji wyborczych.

Powstaje jednak pytanie czy zarzut tchórzostwa lub kwestionowanie możliwości wypełnienia formularza wyborczego to właściwe argumenty, które zmobilizują młodych wyborców do pójścia do urn.
P.Cieślikiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Twój głos ma sens
Czas:
2010.6.17 - 2010.7.3
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja "Świat Ma Sens"
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Obywatele uprawnieni do głosowania, zwłaszcza osoby młode
Hasło kampani:
Twój głos ma sens





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek