Chłopaki, dbajcie o swoje ptaki
Wacek, parówa, ptaszek, gnat – w mowie potocznej funkcjonują dziesiątki eufemizów na męskiego penisa. Numan, brytyjska platforma cyfrowa specjalizująca się w zdrowiu i profilaktyce zdrowotnej mężczyzn, postanowiła wykorzystać uniwersalny charakter tego typu skojarzeń i za ich pomocą dotrzeć do pacjentów mających problemy z erekcją.
Na kampanię Fix yours (czyli Napraw swojego) złożyły się trzy poniższe grafiki, wyświetlane w centralnych punktach Londynu, Birmingham, Liverpoolu i Glasgow. Co jednak najciekawsze, cyfrowe ekrany są aktywowane w momentach, gdy detektory sygnalizują szczególnie wysoki odsetek mężczyzn wśród przechodniów. Celem kampanii, oprócz zachęty do zadbania o zdrowie, jest bowiem misja znormalizowania dyskusji wokół zaburzeń erekcji. Nawet za pomocą słów i skojarzeń niekoniecznie uważanych za kulturalne.
Kampania OOH (out of home) została wsparta komunikacją via radio, TV oraz VOD, i potrwa do końca listopada 2022.



zobacz także
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
-
28.11.2025Kampanie
Payboy w kampanii o Sextortion
-
26.11.2025Kampanie
KSIĘCIA Z BAJKI SIĘ ZACHCIAŁO?! SEXEDPL Z ANTYPRZEMOCOWĄ KAMPANIĄ



