Chłopaki, dbajcie o swoje ptaki
Wacek, parówa, ptaszek, gnat – w mowie potocznej funkcjonują dziesiątki eufemizów na męskiego penisa. Numan, brytyjska platforma cyfrowa specjalizująca się w zdrowiu i profilaktyce zdrowotnej mężczyzn, postanowiła wykorzystać uniwersalny charakter tego typu skojarzeń i za ich pomocą dotrzeć do pacjentów mających problemy z erekcją.
Na kampanię Fix yours (czyli Napraw swojego) złożyły się trzy poniższe grafiki, wyświetlane w centralnych punktach Londynu, Birmingham, Liverpoolu i Glasgow. Co jednak najciekawsze, cyfrowe ekrany są aktywowane w momentach, gdy detektory sygnalizują szczególnie wysoki odsetek mężczyzn wśród przechodniów. Celem kampanii, oprócz zachęty do zadbania o zdrowie, jest bowiem misja znormalizowania dyskusji wokół zaburzeń erekcji. Nawet za pomocą słów i skojarzeń niekoniecznie uważanych za kulturalne.
Kampania OOH (out of home) została wsparta komunikacją via radio, TV oraz VOD, i potrwa do końca listopada 2022.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom