W zeszłym roku The Body Shop prowadził akcję CRM – sprzedaż nawilżającego masła do ust o zapachu smoczego owocu (dragon fruit) wspierała lokalne projekty polskich fundacji. Akcja jest kontynuowana także w tym roku.
Firma wybrała trzy polskie organizacje: Komitet Ochrony Praw Dziecka, Klub Gaja oraz Fundację Azylu Pod Psim Aniołem, którym przekaże 100% zysków ze sprzedaży tego produktu. Akcja rozpoczęła się 20 września i trwać będzie do końca października 2013. Każdy klient będzie mógł wybrać cel, który chce wesprzeć.
Fundacja The Body Shop od 1989 roku wspomaga organizacje charytatywne.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary