W zeszłym roku The Body Shop prowadził akcję CRM – sprzedaż nawilżającego masła do ust o zapachu smoczego owocu (dragon fruit) wspierała lokalne projekty polskich fundacji. Akcja jest kontynuowana także w tym roku.
Firma wybrała trzy polskie organizacje: Komitet Ochrony Praw Dziecka, Klub Gaja oraz Fundację Azylu Pod Psim Aniołem, którym przekaże 100% zysków ze sprzedaży tego produktu. Akcja rozpoczęła się 20 września i trwać będzie do końca października 2013. Każdy klient będzie mógł wybrać cel, który chce wesprzeć.
Fundacja The Body Shop od 1989 roku wspomaga organizacje charytatywne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku