W zeszłym roku The Body Shop prowadził akcję CRM – sprzedaż nawilżającego masła do ust o zapachu smoczego owocu (dragon fruit) wspierała lokalne projekty polskich fundacji. Akcja jest kontynuowana także w tym roku.
Firma wybrała trzy polskie organizacje: Komitet Ochrony Praw Dziecka, Klub Gaja oraz Fundację Azylu Pod Psim Aniołem, którym przekaże 100% zysków ze sprzedaży tego produktu. Akcja rozpoczęła się 20 września i trwać będzie do końca października 2013. Każdy klient będzie mógł wybrać cel, który chce wesprzeć.
Fundacja The Body Shop od 1989 roku wspomaga organizacje charytatywne.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

