Rusza charytatywna przedsprzedaż torebek z nowej kolekcji GOSHICO. Całkowity dochód ze sprzedaży pierwszej partii czterech najnowszych modeli marki zostanie przekazany na rzecz oddziału onkologicznego Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kacprzaka w Warszawie. Partnerką i ambasadorką akcji została Magdalena Schejbal. Na potrzeby akcji powstała sesja zdjęciowa z udziałem aktorki. Torebki będzie można kupić na stronie www.goshico.com od 16 listopada do 8 grudnia lub wyczerpania zapasów.
Tegoroczna odsłona akcji to kontynuacja działań pod wspólnym tytułem „4Kids”, które siostry GOSHICO podjęły w 2011 roku, a które zaowocowały aukcją przedmiotów przekazanych przez polskich artystów, projektantów i designerów. Dzięki uzyskanej z licytacji kwocie marka GOSHICO, w porozumieniu z Fundacją Spełnionych Marzeń, zaopatrzyła wówczas oddział onkologiczny Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kacprzaka w Warszawie w nowe telewizory.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi