Rusza charytatywna przedsprzedaż torebek z nowej kolekcji GOSHICO. Całkowity dochód ze sprzedaży pierwszej partii czterech najnowszych modeli marki zostanie przekazany na rzecz oddziału onkologicznego Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kacprzaka w Warszawie. Partnerką i ambasadorką akcji została Magdalena Schejbal. Na potrzeby akcji powstała sesja zdjęciowa z udziałem aktorki. Torebki będzie można kupić na stronie www.goshico.com od 16 listopada do 8 grudnia lub wyczerpania zapasów.
Tegoroczna odsłona akcji to kontynuacja działań pod wspólnym tytułem „4Kids”, które siostry GOSHICO podjęły w 2011 roku, a które zaowocowały aukcją przedmiotów przekazanych przez polskich artystów, projektantów i designerów. Dzięki uzyskanej z licytacji kwocie marka GOSHICO, w porozumieniu z Fundacją Spełnionych Marzeń, zaopatrzyła wówczas oddział onkologiczny Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kacprzaka w Warszawie w nowe telewizory.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”