logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Charytatywna siatkówka Jones Lang LaSalle
05.08.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Charytatywna siatkówka Jones Lang LaSalle



Ponad 157 tys. zł, przeszło 50% więcej niż w 2012 r, zebrano w trakcie IV Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych. Pozyskane środki przeznaczono na pomoc podopiecznym fundacji „Nasze Dzieci” przy Klinice Onkologii w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie.

1 sierpnia, w warszawskim klubie La Playa, odbyła się czwarta edycja turnieju organizowanego przez Jones Lang LaSalle. W wydarzeniu uczestniczyło blisko 700 specjalistów z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz ich rodzin.

W turnieju wzięło udział 25 drużyn (175 graczy) z firm z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce, takich jak: Blackstone, BNP Paribas Real Estate, CBRE, Colliers International, Cushman & Wakefield, Deloitte, DTZ, ECE Polska, ECI Group, Ghelamco, Grupa Capital Park, Hochtief Development Poland, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Neinver, MGPA, MLP Group, Panattoni Europe, Portico Investments, Prologis, Savills, SEGRO, Skanska, TriGranit / Valad oraz Warbud. Pierwsze miejsce w turnieju zdobył Warbud, na podium stanęły również takie firmy jak Jones Lang LaSalle i MLP Group.

Środki, które pozyskano w trakcie wydarzenia zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych. Czek na ręce Prezes Fundacji – Ewy Gorzelak-Dziduch oraz Zastępcy Kierownika Kliniki Onkologii w Instytucie Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka – prof. nadzw. dr hab. n. med. Bożenny Dembowskiej-Bagińskiej przekazał Tomasz Trzósło, dyrektor zarządzający Jones Lang LaSalle w Polsce.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek