logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Centrum misiów w Blue City
25.11.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Centrum misiów w Blue City



Dzisiaj po raz ósmy obchodzony jest Światowy Dzień Pluszowego Misia i z tej okazji pod hasłem „Kup pluszaka dla dzieciaka” warszawskie centrum handlowe Blue City rozpoczyna zbiórkę świątecznych paczek dla podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Finał akcji nastąpi 6 grudnia podczas obchodów mikołajek.

Do 5 grudnia do punktu informacyjnego w Blue City można przynosić świąteczne prezenty. W paczkach oprócz misiów mogą być też książki, słodycze i inne rzeczy. Aby dotarły do właściwych adresatów, warto zaznaczyć, czy są przeznaczone dla chłopca czy dziewczynki i jakiej grupy wiekowej dotyczą.

Obchody tego dnia w Blue City uświetnią występy młodych gwiazd wokalnych i tanecznych: Kasi Sawczuk znanej z programu „Mam talent” oraz tancerzy z Egurrola Dance Kids. Będzie też kącik czytania bajek, w którym znane osoby przybliżą wszystkim chętnym takie sylwetki przedstawicieli misiowego rodu jak Miś Puchatek, Miś Paddington, Miś Uszatek, Kung Fu Panda, Miś Coralgol czy Miś Jogi.

Do akcji przyłączyli się także: Saturn, który zorganizuje stoisko audio, na którym będą wyświetlane bajki, Smyk, który ufunduje misie na nagrody konkursowe, Subway, który zadba o słodki poczęstunek i wydawnictwa Znak i Siedmiogród, które ufundują książki dla dzieci i młodzieży. Dzień pod znakiem pluszaka ma za zadanie nie tylko zachęcić dzieci do czytania książek, słuchania bajek czy posiadanie własnego misia, ale też do dzielenia się z innymi tym, co mają.

Światowy Dzień Pluszowego Misia ustanowiono w 2002 roku, dokładnie w setną rocznicę powstania maskotki.
M. Czerepak








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek