logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > CEMEX Polska dobrze widziana
02.12.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

CEMEX Polska dobrze widziana



CEMEX Polska otrzymał tytuł „Firma Dobrze Widziana” w VI edycji konkursu Business Centre Club. Wyróżnienie przyznane zostało za prowadzenie działalności zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu i podejmowanie działań na rzecz społeczności w których CEMEX funkcjonuje.

Konkurs objęty jest patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Celem wydarzenia jest promowanie firm społecznie odpowiedzialnych, szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmy działalności społecznej.

Kapituła konkursowa „Firmy Dobrze Widzianej” oceniała miedzy innymi strategię działań w obszarze CSR, skuteczność oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na ten temat, politykę firmy wobec pracowników, w tym przestrzeganie zasad równouprawnienia, oraz przestrzeganie reguł społecznej odpowiedzialności biznesu w dziedzinie ekologii, rynku i działań charytatywnych.

CEMEX prowadzi m.in. dialogi z interesariuszami i pracownikami, wspiera lokalne społeczności poprzez Fundację „Budujemy przyszłość” i wolontariat pracowniczy oraz podejmuje działania związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem pracowników i osób współpracujących z CEMEX. Firma regularnie publikuje raport zrównoważonego rozwoju; podejmuje także aktywności, których celem jest ochrona środowiska naturalnego. 

CEMEX działa w branży budowlanej, świadczy usługi oraz produkuje materiały budowlane, takie jak cement, beton towarowy oraz kruszywa.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek