logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > CEMEX pokazał dzieciom kopalnię
03.10.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

CEMEX pokazał dzieciom kopalnię



CEMEX Polska zorganizował dzień otwarty w kopalni żwiru w Borowcach dla dzieci ze szkół gimnazjalnych z terenu gminy Troszyn. 22 września 30-osobowa grupa uczniów ubrana w ochronne kaski i odblaskowe kamizelki zwiedziła zakład i poznała szczegóły procesu produkcyjnego. Pracownicy firmy CEMEX tłumaczyli im, jak wygląda praca w kopalni oraz odpowiadali na zadawane pytania. Dzieci poznały zasady BHP obowiązujące na terenie kopalni oraz konsekwencje płynące z niezachowania tych zasad.

Dział Ochrony Środowiska CEMEX zorganizował dla młodzieży dyskusję na tematy ekologiczne. Przeprowadził również konkursy, podczas których uczestnicy odpowiadali na pytania i zagadki z zakresu ekologii, rozpoznawały gatunki roślin i zwierząt.

W tym samym dniu dla pracowników kopalni i ich rodzin, łącznie dla ponad 40 osób, CEMEX Polska zorganizował akcję sprzątania lasu. Uczestnicy wzięli również udział w bloku edukacyjnym na temat szkodników drzew, ochrony lasu przed szkodnikami i ich roli w przyrodzie. Szkolenie przeprowadził leśnik Nadleśnictwa Ostrołęka. Pokazał uczestnikom różne tropy zwierząt, zasady rozpoznawania gatunków drzew, roślin oraz zasady bezpiecznego zbierania grzybów. Zgromadzeni sprzątali odcinek lasu łęgowego położony wzdłuż drogi gminnej na trasie Ostrołęka – Goworowo w nadleśnictwie Ostrołęka. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek