logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > CEMEX love LAS
24.10.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

CEMEX love LAS



13 października 2012 r. w firmie CEMEX Polska był dniem sadzenia drzew i edukacji ekologicznej. Akcja „Love LAS” jest połączeniem dwóch projektów: e-FAKTURA – w ramach promowania rozwiązań e-biznesowych i wystawiania faktur elektronicznych oraz „Małe drzewko – wielka radość!” – projektu wolontariatu pracowniczego, który otrzymał grant z Fundacji CEMEX „Budujemy Przyszłość”.

Ponad 30 % faktur w firmie jest wystawianych w wersji elektronicznej. Korzystanie z elektronicznego systemu jest bezpieczniejsze niż tradycyjne kanały dystrybucji i zapobiega zagubieniu dokumentów oraz dostaniu się ich w niepowołane ręce. Stosowanie e-faktur umożliwia także skrócenie czasu ich otrzymania, mniejsze zużycie materiałów biurowych, pozwala zaoszczędzić na archiwizacji i czasie rozliczania zobowiązań oraz należności przez wystawcę, jak również odbiorcę e-FAKTURY. Znaczenie ma też zmniejszenie zużycia papieru i 10-krotne ograniczenie emisji CO2 dzięki każdej e-fakturze.

Do akcji odnowieniowej lasu pod hasłem „Love LAS” włączyli się klienci, pracownicy, wolontariusze i dzieci z Ośrodka Pomocy Społecznej w Łomiankach oraz zaproszeni goście. Uczestnicy akcji zostali przeszkoleni przez pracowników nadleśnictwa jak sadzić drzewa, a potem wzięli udział w jesiennej akcji odnowieniowej. Całość imprezy zakończyła się piknikiem z szeregiem atrakcji i konkursami wiedzy o ekologii i procesach cyfrowych, związanych z tematyką e-faktury. Impreza była zainicjowana i zorganizowana przez CEMEX, uzyskała także patronat nad programem edukacyjnym Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR). KIR jest dostawcą rozwiązania,  pozwalającego na wysyłanie i przechowywanie faktur elektronicznych.

Uczestnicy otrzymali zestaw umożliwiający samodzielne wyhodowanie drzewa w doniczce i będą mogli śledzić jego rozwój – od wysiania nasiona do powstania dorodnego drzewa.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek