Cause Related Marketing jako narzędzie wzmacniające pozytywny wizerunek firmy
Praca magisterska w języku angielskim, poświęcona Cause Related Marketing jako narzędziu wzmacniającemu pozytywny wizerunek firmy.
Część pierwsza pracy zawiera definicję i ogólną charakterystykę zjawiska CRM oraz jego prezentację w kontekście marketingu komercyjnego i CSR. Następnie przedstawiona jest historia CRM na świecie, w Wielkiej Brytanii i w Polsce. W tej części pokazane są także korzyści z CRM dla firmy, organizacji pozarządowej, ogółu społeczeństwa i pojedynczego konsumenta. Żaden z programów CRM nie jest wolny od ryzyka, dlatego autorka przedstawia także potencjalne zagrożenia i pomysły, jak przekształcić je w możliwości. Ta część kończy się wskazówkami, jak zaprojektować skuteczną kampanię CRM.
Druga część pracy opisuje dobre praktyki z zakresu CRM. Przytoczony jest międzynarodowy przykład firmy AVON i jej programu „AVON kontra Rak Piersi”, pokazujący jego sukces na skalę globalną. By ukazać różne mechanizmy CRM w Polsce i Wielkiej Brytanii, opisano trzy brytyjskie i trzy polskie programy – wszystkie są długoterminowe, prowadzone na szeroką skalę i skuteczne.
Część trzecia zawiera informacje na temat polskich i szkockich praktyk z zakresu CRM. By zmierzyć poziom świadomości, uczestnictwa i wiedzy na temat CRM autorka przeprowadziła badanie wśród polskich i szkockich studentów.
By przeanalizować rezultaty i sformułować rekomendacje dotyczące przyszłych praktyk, przeprowadzono pięć wywiadów z przedstawicielami firm, organizacji pozarządowych i konsultantów z zakresu CSR/CRM. Wywiady, umieszczone w części czwartej, ukazują podobieństwa i różnice w postrzeganiu CRM przez różne środowiska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Vtubing — co warto o nim wiedzieć?
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Polak na diecie