Od 25 lutego do końca maja, Carrefour Polska po raz kolejny będzie uczestniczyć w ogólnokrajowej akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”. To IV edycja akcji, w której sieć bierze udział.
Organizatorem akcji jest wydawnictwo MURATOR S.A. Akcja zainaugurowana zostanie na łamach miesięcznika „M jak Mama” i trwać będzie od 25 lutego do końca maja. Inicjatywa ma na celu promowanie właściwych wzorców zachowań społecznych ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb przyszłych mam.
W akcji wezmą udział wszystkie hipermarkety sieci w Polsce. Przy sklepowych kasach wyeksponowane zostaną plakaty, zachęcające klientów do ustąpienia miejsca ciężarnym przy kasie sklepowej i pomocy przy przenoszeniu koszyka z zakupami. Dodatkowo w sieci telewizyjnej Carrefour TV emitowany będzie spot reklamowy przypominający o potrzebach kobiet w ciąży.
Jeszcze przed rozpoczęciem akcji na większości parkingów należących do Carrefour wydzielone zostały miejsca postojowe dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. W wybranych sklepach sieci znajdują się pokoje dla matki z dzieckiem – pomieszczenia wyposażone w przewijak, umywalkę, mydło, ręczniki, kosz na pieluchy oraz fotel, w którym matka może nakarmić dziecko. W hipermarketach kobiety mogą też skorzystać z kas dla kobiet w ciąży i osób niepełnosprawnych, w których obsługiwane są poza kolejnością.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO