Centra handlowe Carrefour włączyły się w ogólnopolską kampanię „Zadbaj o swoje serce”, która zwyciężyła w konkursie „Know Health” w kategorii „Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia”.
„Zadbaj o swoje serce” to ogólnopolski program bezpłatnych badań przesiewowych realizowany przez Telemedycynę Polską SA oraz Optimę Cardio. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii.
W tym roku program „Zadbaj o swoje serce” odbył się na terenie 12 centrów handlowych Carrefour:„CH AKS” w Chorzowie, „Galeria Śląska” w Rybniku, „Galeria Zdrój” w Jastrzębiu Zdrój, „Galeria Głogów” w Głogowie, „Galeria Słowiańska” w Zgorzelcu, „Galeria Glinki” w Bydgoszczy, „Galeria Kalisz” w Kaliszu, „CH Morena” w Gdańsku, „Galeria Lubelska” w Lublinie oraz „CH Carrefour” w Łodzi.
Uczestnicy akcji mogli skorzystać z badań takich jak EKG, pomiar ciśnienia krwi oraz badanie poziomu cholesterolu. Dodatkowo wszyscy chętni mieli okazję do obliczenia swojego wskaźnika BMI oraz uzyskania porad w zakresie stosowania odpowiedniej diety, zapobiegającej nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Podczas każdego spotkania przebadano kilkaset osób z danego regionu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”