Centra handlowe Carrefour włączyły się w ogólnopolską kampanię „Zadbaj o swoje serce”, która zwyciężyła w konkursie „Know Health” w kategorii „Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia”.
„Zadbaj o swoje serce” to ogólnopolski program bezpłatnych badań przesiewowych realizowany przez Telemedycynę Polską SA oraz Optimę Cardio. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii.
W tym roku program „Zadbaj o swoje serce” odbył się na terenie 12 centrów handlowych Carrefour:„CH AKS” w Chorzowie, „Galeria Śląska” w Rybniku, „Galeria Zdrój” w Jastrzębiu Zdrój, „Galeria Głogów” w Głogowie, „Galeria Słowiańska” w Zgorzelcu, „Galeria Glinki” w Bydgoszczy, „Galeria Kalisz” w Kaliszu, „CH Morena” w Gdańsku, „Galeria Lubelska” w Lublinie oraz „CH Carrefour” w Łodzi.
Uczestnicy akcji mogli skorzystać z badań takich jak EKG, pomiar ciśnienia krwi oraz badanie poziomu cholesterolu. Dodatkowo wszyscy chętni mieli okazję do obliczenia swojego wskaźnika BMI oraz uzyskania porad w zakresie stosowania odpowiedniej diety, zapobiegającej nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Podczas każdego spotkania przebadano kilkaset osób z danego regionu.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów