Firma Carlsberg Polska zorganizowała podczas Festiwalu Sonisphere, którego główną gwiazdą był Iron Maiden, ekologiczną akcję edukacyjną pod nazwą „Segreguj koncertowo – Daj śmieciom kosza”. Celem tej inicjatywy było zwrócenie uwagi na problem zaśmiecania terenów mieszkalnych i rekreacyjnych, z jednoczesnym uświadamianiem uczestników imprezy, co należy czynić z opakowaniem po wypiciu piwa. Podczas Festiwalu zebrano łącznie około 40 tysięcy plastikowych kubków. Partnerami akcji byli Organizacja Odzysku – KOBA oraz agencja Live Nation, organizator imprezy.
Podczas Festiwalu Sonisphere pełnoletni biesiadnicy byli zachęcani do wzięcia udziału w sprzątaniu plastikowych kubków jednorazowych, w zamian otrzymując – w specjalnej EKOStrefie – gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: peleryny przeciwdeszczowe, długopisy ze skrobii kukurydzianej i latarki na baterie słoneczne. Profesjonalną utylizacją plastikowych kubków po złocistym trunku zajęła się lokalna firma recyklingowa.
Podczas akcji były rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy z nas może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy