logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.03.2014

Carlsberg wyłączy światło



Carlsberg Polska, jako jedna z 25 firm Grupy Carlsberg Breweries, 29 marca br. o godzinie 20.30 po raz czwarty weźmie udział w globalnej inicjatywie „Godzina dla Ziemi WWF”, zainicjowanej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF. O wyznaczonej godzinie Carlsberg Polska wyłączy oświetlenie głównego budynku firmy w Warszawie.

Carlsberg Polska zachęca pracowników do symbolicznego wyłączenia światła w swoich domach oraz ekologicznej postawy na co dzień, wysyłając szereg wskazówek i ciekawostek, jak niewielkimi gestami można w sposób znaczący przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego. Ponadto, organizowany jest konkurs z nagrodami – świetlówkami energooszczędnymi.

Carlsberg Polska, działając zgodnie z przyjętą strategią odpowiedzialności społecznej i tym samym, poszanowania środowiska naturalnego, ustanowiła wewnętrzną politykę środowiskową, w ramach której zobowiązuje się do stałej dbałości, m.in. w następujących obszarach: zmniejszanie zużycia wody i energii, zmniejszanie emisji zanieczyszczeń do powietrza, oczyszczania ścieków produkcyjnych i sanitarnych zgodnie z wymogami prawnymi, we własnych urządzeniach oczyszczania ścieków lub w obiektach komunalnych do których ścieki są odprowadzane, wykorzystanie gospodarcze produktów ubocznych (cenione materiały paszowe) i odpadów produkcyjnych oraz zmniejszanie ilości odpadów unieszkodliwianych.Firma zobowiązuje również swoich dostawców do przestrzegania prawnych standardów ochrony środowiska.

Ponadto, od 2008 roku firma realizuje program Zielonego Biura, w ramach którego edukuje i zachęca pracowników biur i browarów do odpowiedzialnej postawy wobec środowiska, m.in. w zakresie racjonalnego i przyjaznego dla środowiska korzystania z mediów. W ramach tego programu firma wprowadza nowe inicjatywy, które pozwalają zmniejszać zużycie mediów i odpowiednio gospodarować odpadami (np. szklane tablice zamiast flipchartów, zgniatarki do butelek PET, ekologiczny papier, sprzęt energooszczędny, dwustronne wydruki, perlatory na kranach).

„Godzina dla Ziemi” WWF organizowana jest na świecie po raz ósmy. Podczas akcji uczestnicy na całym globie na jedną godzinę gaszą światło. W mrokach pogrążają się również znane obiekty na świecie. Inicjatywa ta stanowi symboliczny apel o powstrzymanie groźnych dla cywilizacji zmian klimatu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek