logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  24.02.2014

Capgemini wystawia „Czarnoksiężnika z Krainy Oz”



Krakowskie biuro firmy Capgemini po raz 6. przygotowuje spektakl dla podopiecznych Stowarzyszenia SIEMACHA. Jedno z przedstawień będzie udostępnione osobom niewidomym.

Premiera spektaklu pod tytułem „Oz, czyli awantura o Toto” odbędzie się 11 marca w Małopolskim Ogrodzie Sztuki przy ul. Rajskiej 12. Reżyserem spektaklu jest Jerzy Jan Połoński, muzykę skomponował Michał Kowalczyk, a za efekty wizualne odpowiada Dawid Kozłowski.

Fundusze zgromadzone podczas spektaklu tym razem zostaną przeznaczone na stypendia dla dzieci i młodzieży ze zdolnościami artystycznymi, będące pod opieką Stowarzyszenia SIEMACHA. W poprzednich latach aktorzy Capgemini wspierali działalność statutową organizacji. Stypendyści będą wybrani przez jury złożone z pracowników Capgemini. Podczas weryfikacji zgłoszeń, które zostaną zebrane przez reprezentantów Stowarzyszenia, kluczowe będą rekomendacje przedstawione przez SIEMACHĘ. Dla przykładu, osoba starająca się o sfinansowanie zakupu skrzypiec, będzie musiała aktywnie uczestniczyć w zajęciach muzycznych organizowanych przez Stowarzyszenie. Kolejnym etapem weryfikacji będzie występ na Gali SIEMACHY. Tam młodzi ludzie będą mieli szansę zaprezentować swoje umiejętności. Wydarzenie wyłoni zwycięzców, którzy oprócz stypendiów otrzymają również zaproszenia na spektakle wystawiane na deskach Małopolskiego Ogrodu Sztuki.

Capgemini we współpracy z Fundacją Menedżerowie Jutra MOFFIN przygotuje audiodeskrypcję sztuki. Narracja do przedstawienia będzie odczytywana na żywo przez lektora podczas sobotniego spektaklu. Capgemini kontynuuje tym samym strategię mającą na celu aktywizację osób z niepełnosprawnością wzroku. Pod koniec ubiegłego roku firma rozpoczęła rekrutację osób niewidomych i słabowidzących. Pierwsi pracownicy, którzy będą odpowiedzialni za wsparcie procesów rekrutacyjnych oraz monitorowanie jakości obsługi klienta, zostaną zatrudnieni już w marcu. 

Bilety na przedstawienie można nabyć w sieci sprzedaży Ticket Pro (sprzedaż online do 1-szego marca 2014 oraz w stałych punktach sprzedaży: Salony Empik, Media Markt, Saturn, Avans, Media Expert, sklepy muzyczne i wybrane biura podróży) Kolejne spektakle odbęda się 12, 13, 14 i 15 marca. Ostatnie przedstawienie, 15 marca, będzie wystawiane w wersji w pełni zaadaptowanej dla potrzeb osób niewidomych i słabowidzących.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek