logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Capgemini wystawia „Czarnoksiężnika z Krainy Oz”
24.02.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Capgemini wystawia „Czarnoksiężnika z Krainy Oz”



Krakowskie biuro firmy Capgemini po raz 6. przygotowuje spektakl dla podopiecznych Stowarzyszenia SIEMACHA. Jedno z przedstawień będzie udostępnione osobom niewidomym.

Premiera spektaklu pod tytułem „Oz, czyli awantura o Toto” odbędzie się 11 marca w Małopolskim Ogrodzie Sztuki przy ul. Rajskiej 12. Reżyserem spektaklu jest Jerzy Jan Połoński, muzykę skomponował Michał Kowalczyk, a za efekty wizualne odpowiada Dawid Kozłowski.

Fundusze zgromadzone podczas spektaklu tym razem zostaną przeznaczone na stypendia dla dzieci i młodzieży ze zdolnościami artystycznymi, będące pod opieką Stowarzyszenia SIEMACHA. W poprzednich latach aktorzy Capgemini wspierali działalność statutową organizacji. Stypendyści będą wybrani przez jury złożone z pracowników Capgemini. Podczas weryfikacji zgłoszeń, które zostaną zebrane przez reprezentantów Stowarzyszenia, kluczowe będą rekomendacje przedstawione przez SIEMACHĘ. Dla przykładu, osoba starająca się o sfinansowanie zakupu skrzypiec, będzie musiała aktywnie uczestniczyć w zajęciach muzycznych organizowanych przez Stowarzyszenie. Kolejnym etapem weryfikacji będzie występ na Gali SIEMACHY. Tam młodzi ludzie będą mieli szansę zaprezentować swoje umiejętności. Wydarzenie wyłoni zwycięzców, którzy oprócz stypendiów otrzymają również zaproszenia na spektakle wystawiane na deskach Małopolskiego Ogrodu Sztuki.

Capgemini we współpracy z Fundacją Menedżerowie Jutra MOFFIN przygotuje audiodeskrypcję sztuki. Narracja do przedstawienia będzie odczytywana na żywo przez lektora podczas sobotniego spektaklu. Capgemini kontynuuje tym samym strategię mającą na celu aktywizację osób z niepełnosprawnością wzroku. Pod koniec ubiegłego roku firma rozpoczęła rekrutację osób niewidomych i słabowidzących. Pierwsi pracownicy, którzy będą odpowiedzialni za wsparcie procesów rekrutacyjnych oraz monitorowanie jakości obsługi klienta, zostaną zatrudnieni już w marcu. 

Bilety na przedstawienie można nabyć w sieci sprzedaży Ticket Pro (sprzedaż online do 1-szego marca 2014 oraz w stałych punktach sprzedaży: Salony Empik, Media Markt, Saturn, Avans, Media Expert, sklepy muzyczne i wybrane biura podróży) Kolejne spektakle odbęda się 12, 13, 14 i 15 marca. Ostatnie przedstawienie, 15 marca, będzie wystawiane w wersji w pełni zaadaptowanej dla potrzeb osób niewidomych i słabowidzących.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek