logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Capgemini wspiera charytatywny bieg biznesowy
02.08.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Capgemini wspiera charytatywny bieg biznesowy



1 sierpnia wystartowały zapisy do charytatywnego biegu biznesowego Katowice Business Run 2013. Wydarzenie odbędzie się 15 września, a dochód z imprezy zostanie przeznaczony na zakup protez dla Moniki i Łukasza, dwójki podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Inicjatywę wspierają Urząd Miasta Katowice oraz firma Capgemini Polska.

Zaproszenie do udziału w Katowice Business Run kierowane jest przede wszystkim do firm z Katowic i okolic. Aby dokonać zgłoszenia należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie biegu – www.katowicebusinessrun.pl. W pierwszej edycji katowickiego biegu obowiązuje limitowana liczba miejsc, określona jako 100, pięcioosobowych zespołów czyli 500 osób. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

Business Run to charytatywny bieg biznesowy w formie sztafety, w której każdy uczestnik 5-osobowej drużyny przebiegnie  dystans o długości 3,8 km. Tego samego dnia, o tej samej godzinie – 10:30 – bieg wystartuje także w  Poznaniu i po raz drugi już w Krakowie. Organizatorzy wszystkich trzech imprez szacują, że łącznie w tych miastach pobiegnie aż 4000 tysiące osób, pokonując dystans prawie 16 000 kilometrów. Zebrane w ten sposób środki zostaną przeznaczone na sfinansowanie protez dla czterech podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty.

Organizatorami biegu Katowice Business Run są Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty, Capgemini Polska, Urząd Miasta Katowice. Inicjatorzy Poland Business Run to Radisson Blu Hotel Kraków i UBS Service Centre (Poland).








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek