Za kierownicą nie ma miejsca na całowanie się, na kieliszek wina, na przegląd prasy czy krótką drzemkę. Na takie rzeczy miejsce jest w pociągu. Kampania państwowej Szwedzkej Kolei (SJ) wskazuje doskonałą alternatywę dla każdego kierowcy.
Kampanię namawiającą do podróżowania pociągiem zrealizowała agencja reklamowa King. Billboardy, ulokowane przy głównych autostradach przypominały kierowcom, na co mogą sobie pozwolić podczas jazdy koleją, a czego z pewnością nie wolno im robić w samochodzie. Lampka wina, chwile czułości z bliską osobą albo drzemka podczas podróży to przyjemności dostępne tylko użytkownikom pociągów.
Hasło kampanii „Mądrzejszy sposób podróżowania”, odnosi się do zalet płynących z poruszania się pociągami i komunikacją miejską oraz zwraca uwagę na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Billboardy kampanii nagrodzono Złotem podczas międzynarodowego konkursu reklamowego EPICA w 2011 r., a cztery krótkie spoty – Brązem.
P.Michaluk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci