Za kierownicą nie ma miejsca na całowanie się, na kieliszek wina, na przegląd prasy czy krótką drzemkę. Na takie rzeczy miejsce jest w pociągu. Kampania państwowej Szwedzkej Kolei (SJ) wskazuje doskonałą alternatywę dla każdego kierowcy.
Kampanię namawiającą do podróżowania pociągiem zrealizowała agencja reklamowa King. Billboardy, ulokowane przy głównych autostradach przypominały kierowcom, na co mogą sobie pozwolić podczas jazdy koleją, a czego z pewnością nie wolno im robić w samochodzie. Lampka wina, chwile czułości z bliską osobą albo drzemka podczas podróży to przyjemności dostępne tylko użytkownikom pociągów.
Hasło kampanii „Mądrzejszy sposób podróżowania”, odnosi się do zalet płynących z poruszania się pociągami i komunikacją miejską oraz zwraca uwagę na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Billboardy kampanii nagrodzono Złotem podczas międzynarodowego konkursu reklamowego EPICA w 2011 r., a cztery krótkie spoty – Brązem.
P.Michaluk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów