logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  21.11.2008

Butelka dla Sudanu



Polska Akcja Humanitarna zainaugurowała kolejną odsłonę Kampanii Wodnej – programu niesienia pomocy ludziom pozbawionym dostępu do wody pitnej. Po raz pierwszy kampanii partneruje Cisowianka – marka wody mineralnej. W ciągu najbliższych dwóch lat partnerzy chcą zebrać środki na budowę i remont 11 studni w hrabstwie Uror na południu Sudanu. PAH szacuje, że dzięki temu pomoc otrzyma 11 tysięcy osób.

Specjalnie dla Kampanii Wodnej Cisowianka zaprojektowała butelkę 0,33 l z której cały zysk zostanie przekazany na konto PAH. Woda będzie w sprzedaży zarówno w dużych sieciach handlowych, jak i małych sklepach, za ok. 1 zł.

Ambasadorką Kampanii Wodnej została Agata Buzek. Aktorka wystąpi u boku Janiny Ochojskiej w spocie reklamowym. Weźmie również udział w działaniach edukacyjnym w ramach kampanii. – Mam nadzieję, że uda nam się pobudzić wyobraźnię ludzi, uświadomić im, co znaczy żyć bez łatwego dostępu do wody. Jakie mamy szczęście, że u nas woda jest wszędzie. Teraz mamy dodatkowo szansę, żeby się tym dobrem podzielić. I to bez żadnego wysiłku! Kupując wodę, którą i tak kupujemy, tylko wybierając tę, z której dochód pozwoli Polskiej Akcji Humanitarnej wybudować studnie w Sudanie. Wydaje mi się, że każdy, kto dowie się jak wygląda sytuacja w Sudanie, nie będzie potrzebował dodatkowej zachęty, aby włączyć się w akcję.

Kampania Wodna to program prowadzony przez PAH od pięciu lat. Jego celem jest zwrócenie uwagi na jeden z największych globalnych problemów związany z dostępem do wody pitnej. Obecnie aż jedna szósta ludzi na świecie cierpi z powodu pragnienia, a najtragiczniejsza sytuacja jest Afryce.

Aby uświadomić powagę problemu organizatorzy przygotowali Wodny Program Edukacyjny skierowany do uczniów polskich szkół. Podczas zajęć tematycznych młodzi ludzie dowiedzą się jak cennym surowcem jest woda oraz co każdy z nas może zrobić, aby jej nie zabrakło. Program edukacyjny będzie realizowany od stycznia 2009 roku.

Kampania Wodna realizowana jest przy pomocy i współpracy patronów medialnych: National Geographic Channel oraz Clear Channel.

Kampania ma charakter długofalowy – PAH i Cisowianka chcą ją prowadzić przez co najmniej 2 lata. Wsparciem PR kampanii zajmuje się agencja Papaya Group, a etykietę na butelkę Cisowianki zaprojektowała agencja Testardo Red Cell.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek