Stadion, który wygląda jak wielki bursztyn, walczący rycerze w centrum stolicy, smok i śpiący olbrzym – to PGE Arena, obraz Matejki "Bitwa pod Grunwaldem", pomnik Smoka Wawelskiego i Giewont widziane oczami małego chłopca, który spędził z rodzicami kilka dni w Polsce. Uczeń z przejęciem relacjonuje pobyt swojemu koledze z ławki.
Hasło nowego filmu promującego Polskę za granicą brzmi "Polska. Where the unbelievable happens". Film przygotowało Opus Film, postprodukcją zajęło się Platige Image. Spot powstał na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
W czerwcu br. za granicą prowadzono kampanię nawiązującą do trzech ważnych dla Polski rocznic, które przypadają w 2014 – 25-lecia wyborów 4 czerwca, 15-lecia członkostwa w NATO i 10-lecia przystąpienia do Unii Europejskiej. Spot, w którym wystąpił Chris Niedenthal, można zobaczyć tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt