logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bursztyn, śpiący rycerz i smok
31.10.2014
Tematy: Kampanie, Polska, Marketing regionalny

Bursztyn, śpiący rycerz i smok

Your browser does not support the video tag.


Stadion, który wygląda jak wielki bursztyn, walczący rycerze w centrum stolicy, smok i śpiący olbrzym – to PGE Arena, obraz Matejki "Bitwa pod Grunwaldem", pomnik Smoka Wawelskiego i Giewont widziane oczami małego chłopca, który spędził z rodzicami kilka dni w Polsce. Uczeń z przejęciem relacjonuje pobyt swojemu koledze z ławki.

Hasło nowego filmu promującego Polskę za granicą brzmi "Polska. Where the unbelievable happens". Film przygotowało Opus Film, postprodukcją zajęło się Platige Image. Spot powstał na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. 

W czerwcu br. za granicą prowadzono kampanię nawiązującą do trzech ważnych dla Polski rocznic, które przypadają w 2014 – 25-lecia wyborów 4 czerwca, 15-lecia członkostwa w NATO i 10-lecia przystąpienia do Unii Europejskiej. Spot, w którym wystąpił Chris Niedenthal, można zobaczyć tutaj.



Nazwa kampanii:
Polska. Where the unbelievable happens
Czas:
2014.10.31
Nadawca:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Opus Film
Adresaci:
Cudzoziemcy





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek