Kreacje / printy, Kampanie, Bułgaria, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 27.01.2022
Burger, na którego nie masz wpływu
Brak wyboru to też wybór – po prostu inne osoby decydują za ciebie. W Bułgarii ten stan rzeczy jest szczególnie dotkliwy: aż 88% młodych ludzi nie bierze udziału w demokracji bezpośredniej (krótko mówiąc, nie chodzi głosować). By unaocznić konsekwencje takiego zachowania, powstała wyjątkowa kampania społeczna. Skapto, tamtejsza sieć burgerowni, na potrzeby akcji stworzyła „I can’t choose burger” – pozycję w menu, tworzoną wyłącznie według widzimisię kucharza, na którą zamawiający nie miał żadnego wpływu.
Film stanowiący zapis kampanii oraz jej efekty można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
#choosetovote
Czas:
2022.1.26
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Bułgaria
Nadawca:
Skapto
Media:
integrated, ambient
Wykonawca:
proof., Bulgaria
Hasło kampani:
#choosetovote
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci