Kreacje / printy, Kampanie, Bułgaria, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 27.01.2022
Burger, na którego nie masz wpływu
Brak wyboru to też wybór – po prostu inne osoby decydują za ciebie. W Bułgarii ten stan rzeczy jest szczególnie dotkliwy: aż 88% młodych ludzi nie bierze udziału w demokracji bezpośredniej (krótko mówiąc, nie chodzi głosować). By unaocznić konsekwencje takiego zachowania, powstała wyjątkowa kampania społeczna. Skapto, tamtejsza sieć burgerowni, na potrzeby akcji stworzyła „I can’t choose burger” – pozycję w menu, tworzoną wyłącznie według widzimisię kucharza, na którą zamawiający nie miał żadnego wpływu.
Film stanowiący zapis kampanii oraz jej efekty można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
#choosetovote
Czas:
2022.1.26
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Bułgaria
Nadawca:
Skapto
Media:
integrated, ambient
Wykonawca:
proof., Bulgaria
Hasło kampani:
#choosetovote
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu