Burger King idzie na frytki do McDonald’s
W pierwszy i drugi weekend grudnia McDonald’s organizuje charytatywną akcję McHappy Day: prowadzi zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. Z każdej zakupionej w tych dniach porcji frytek przekazuje złotówkę na funkcjonowanie Domów Ronalda McDonalda. Fundacja wspiera funkcjonowanie domów, dzięki którym rodzice mogą być przy swoich dzieciach, gdy te zmagają się z chorobą. Obecnie jest ich 377 na całym świecie, a w Polsce dwa – przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie i drugi przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.
Dla wsparcia szczytnej idei Burger King postanowił zrezygnować z potencjalnych zysków i zachęcić gości swoich restauracji do wsparcia zbiórki McDonald’s. W sobotę, 11 grudnia, we wszystkich swoich lokalach w Polsce, organizuje akcję Burger King Pomocny Whopper Junior. Każdy kto przyjdzie do restauracji Burger King z frytkami i paragonem jako dowodem ich zakupu w McDonald’s w tym dniu, otrzyma darmowego Whopper Juniora.
W Burger King chcemy by świat stawał się lepszym miejscem i wiemy, że nasi goście czują podobnie – podkreśla Zuzanna Kilar-Tyczyńska, brand manager Burger King Polska. – Dlatego nie pierwszy i nie ostatni raz angażujemy się w sprawę, która może zmienić los wielu rodzin na lepszy. Sprawy takie jak pomoc potrzebującym są ponad wszelkimi podziałami.
Rok temu, podczas obostrzeń dla gastronomii, Burger King zaapelował do swoich klientów poprzez akcję „Zamówcie z McDonald’s”, by kupowali w McDonald’s, KFC oraz wielu innych restauracji. Więcej o akcji McHappy Day można dowiedzieć się na: https://mcdonalds.pl/mchappy-day/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie