logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > BUKOVINA partnerem kampanii „Stop bosym stopom”
14.12.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

BUKOVINA partnerem kampanii „Stop bosym stopom”



BUKOVINA Terma Hotel Spa została partnerem VI edycji kampanii „Stop bosym stopom”. Polega ona na  sprzedaży Kalendarza Dżentelmeni 2012 oraz płyty „Muzyka z serca”, a dochód przekazany zostanie na cele dobroczynne.

Tegoroczna edycja Kalendarza Dżentelmeni, a także płyta „Muzyka z serca” bazują na muzyczno-aktorskich duetach/  Wśród gwiazd wspierających akcję „Stop bosym stopom” znaleźli się w tym roku m.in.: Karolina Gruszka, Adam Nowak, Piotr Adamczyk, Katarzyna Gronie, Bartek Topa, Anna Dąbrowska, Zbigniew Wodecki, Mika Urbaniak, czy Artur Rojek.

Celem projektu jest pomoc najuboższym dzieciom i ich rodzinom. Cały dochód z zakupu tych wydawnictw przeznaczona zostanie na rzecz fundacji  TVN „Nie jesteś sam”, a także PCK oddziału w Bydgoszczy i, po raz pierwszy, fundacji RAK and ROLL Magdy Prokopowicz.

W 2012 roku dla kilkudziesięciu dzieci i młodzieży zorganizowane zostaną wakacje nad morzem oraz w górach. Podczas pobytu w BUKOVINA Terma Hotel Spa dzieci będą mogły nie tylko podziwiać tatrzańskie widoki, ale także skorzystać z kompleksu basenów termalnych. Wypoczynek zagwarantują im także opiekunowie – bohaterowie znani ze stron kalendarza. Gwiazdy poprowadzą zajęcia z muzyki, aktorstwa, filmu i tańca.

– Chcemy pokazać najmłodszym, że jeśli bardzo chcą mogą zdobyć nawet najwyższe szczyty  – mówi producent wydawnictw Oliver Janiak – BUKOVINA to idealne miejsce, aby im to uświadomić.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek