logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Budzik na ostatniej prostej
30.11.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Pomoc społeczna

Budzik na ostatniej prostej

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Zabawki tkwią w poczekalni, a Ewa Błaszczyk – w nowym spocie fundacji „AKOGO?” – w pustych jeszcze murach kliniki "Budzik" prosi o wsparcie finansowe na dokończenie budowy.

1 listopada 2005r. odbyła się premiera filmów przygotowanych przez agencję TBWA wraz z Janem Jakubem Kolskim dla Fundacji Ewy Błaszczyk „AKOGO?”. Dwa filmy pt. „Św. Piotr” i „Dysputa” były elementem kampanii społecznej, której głównym celem było wzbudzenie dyskusji na temat wartości życia w kontekście śpiączki. Wtedy – 6 lat temu – fundacja planowała rozpoczęcie budowy pierwszej w Polsce kliniki-wzorca przy Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka.

W październiku br. powstał nowy spot „Dzieci czekają” (reżyserem filmu jest Paweł Dyllus, autorami scenariusza – Bartek Bartoszek i Tomasz Szachuła), a fundacja gromadzi środki na dokończenie budowy wzorcowej kliniki „Budzik” przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

Obecnie jest już zakończony stan surowy zamknięty kliniki. Nadal zbierane są środki na dokończenie budowy. Podczas trwania akcji będzie można wesprzeć działania fundacji wysyłając sms-a o treści „Budzimy” na numer 73101 (koszt 3 PLN / 3,69 z VAT).

Całkowity dochód netto z usług przeznaczony jest na budowę kliniki „Budzik”.



Nazwa kampanii:
Budzimy do życia
Czas:
2011.11.30 - 2012.11.30
Nadawca:
Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”
Media:
Telewizja, radio, prasa
Wykonawca:
Pantomas
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Śpieszmy się. Dzieci czekają.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek