logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Budimex dla szpitala w Oleśnicy
14.11.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Budimex dla szpitala w Oleśnicy



Budimex ruszył z XVI edycją programu społecznego Strefa Rodzica. Budimex Dzieciom, którego celem jest stworzenie komfortowych warunków pobytu rodziców razem z dziećmi podczas hospitalizacji najmłodszych. Program popularyzuje ideę przebywania opiekunów ze swoimi pociechami podczas walki z chorobą, co skraca czas powrotu do zdrowia dziecka. W tej edycji wsparcie otrzyma Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy.

Na oddziale dziecięcym oleśnickiego szpitala rocznie przebywa 1300 małych pacjentów, a średni czas pobytu na oddziale to 3- 4 dni. Rodzice ze strony szpitala nie mają żadnych ograniczeń czasowych w odwiedzinach dzieci, jednak dłuższy, nieustanny pobyt w szpitaluu ich boku wymaga odpowiednich warunków. W nowej Strefie Rodzica znajdzie się wyremontowana świetlica zabaw dla dzieci i pomieszczenie dla rodziców, w którym będą mogli odpocząć oraz przygotować posiłek.

Strefa Rodzica w Oleśnicy zostanie otwarta pod koniec listopada, a w prace włączą się wolontariusze – pracownicy Budimeksu, którzy pomogą podczas ostatnich pracwykończeniowych. W tym roku swoją strefę otrzyma jeszcze szpital w Rzeszowie. Do tej pory pomieszczenia przyjazne rodzicom powstały w Białymstoku, Lublinie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie, Bydgoszczy, Toruniu, Sanoku, Bełchatowie, Olsztynie, Jędrzejowie i Bogatyni.  

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek