logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > BSH pokazał, jak działają pralki
23.04.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

BSH pokazał, jak działają pralki



W miniony weekend na Rynku Manufaktury odbył się Piknik Naukowy, który stanowi część kolejnej edycji Festiwalu Nauki, Techniki i Sztuki. Wśród piknikowych atrakcji znalazły się m.in.: eksperymenty, doświadczenia i zabawy ze sprzętem gospodarstwa domowego. W programie były także konkursy i zabawy dla dorosłych oraz dzieci.

Specjaliści-inżynierowie z łódzkiego oddziału firmy BSH zaprosili do wspólnej nauki i zabawy wszystkich chętnych do zgłębienia praw fizyki, wykorzystywanych w projektowaniu i produkcji pralek, zmywarek i suszarek. O ciekawostkach i specjalistycznej wiedzy z dziedziny mechaniki, automatyki, elektroniki, akustyki czy designu opowiadali pracownicy firmy odpowiedzialni za procesy koncepcyjne i produkcyjne.

Uczestnicy Pikniku mogli, pod okiem inżynierów, przeprowadzić różnego rodzaju doświadczenia, obrazujące działanie urządzeń AGD, np. eksperyment o nazwie „Nurek Kartezjusza” pokazujący prawo wyporności. Pracownicy firmy zaprezentowali także doświadczenia z wykorzystaniem przekładni pneumatycznej, lepkościomierza czy cieczy nienewtonowskiej, która w zależności od siły nacisku zachowuje się jak ciecz lub jak ciało stałe.

Na chętnych czekała także możliwość zrobienia zdjęć kamerą termowizyjną, sprawdzenia swojej celności oraz pojemności bębna pralki poprzez rzuty do celu piłeczkami tenisowymi. Miłośnicy sztuki natomiast przekonali się, że sprzęt gospodarstwa domowego to także szerokie pole dla specjalistów od designu. Uczestnicy obserwowali jak wykonuje się kolorowy nadruk na panelu sterowania suszarki za pomocą specjalnego stempla.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek