logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Brodka, Stuhr i Owsiak pójdą na wybory
27.09.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie

Brodka, Stuhr i Owsiak pójdą na wybory

Your browser does not support the video tag.


"Polska to naprawdę fajne miejsce; warto głosować, warto mieć na to wpływ", "Pójdę głosować, bo nie robię tego dla polityków tylko dla siebie", "Głosujcie na kogo chcecie i … idźcie na wybory" – tak do udziału w wyborach parlamentarnych zachęcają Maciej Stuhr, Monika Brodka i Jerzy Owsiak.

Wczoraj ruszyła medialna kampania profrekwencyjna Stowarzyszenia Normalne Państwo i Fundacji "Polska Przedsiębiorcza", której celem jest namówienie obywateli do udziału w wyborach 9 października br.  Akcja została objęta patronatem Prezydenta RP, Bronisława Komorowskiego, a inauguracja kampanii odbyła się w Belwederze.

– Nie wiem, komu służy niska frekwencja wyborcza, wiem, że na pewno szkodzi polskiej demokracji. Nie wiem, komu ma służyć wysoka frekwencja, jestem pewien, że służy polskiej demokracji – powiedział Komorowski. Zachęcał Polaków, aby pomogli polskiej demokracji w sytuacji próby, jaką są każde wybory.

Monika Brodka mówiła, że wszystko, co powiedziała w filmie, płynęło "z głębi serca". – Każdy z nas mógł rzeczywiście powiedzieć to, co uważa za stosowne – zapewniła. Piosenkarka dodała, że nie ma pojęcia, jaki będzie wynik wyborów, "ale nie chce siedzieć z założonymi rękami i później przez kolejne kilka lat narzekać, że jest bardzo źle". –  Wierzę, że mój głos, mimo że jest mały tak jak moje gabaryty, ma duże znaczenie – powiedziała Brodka.

Z kolei Maciej Stuhr zaznaczył, że on sam nie bardzo lubi, gdy aktorzy wypowiadają się w różnych sprawach od siebie. – Przeważnie tak jest, że w swoich rolach są o wiele bardziej przekonujący niż w swoich własnych przekonywaniach do czegoś innego, zwłaszcza jeśli chodzi o sprawy polityczne – mówił. – Ta miła propozycja wystąpienia w spocie – w moim odczuciu w ogóle nie dotyczy polityki, dotyczy naszego życia i tego, co powinniśmy zrobić i to z miłą chęcią w dodatku. – Podobno większość z tych ludzi, którzy nie chcą iść na wybory, jest obrażonych na polityków. Mnie się wydaje, że wybory to fantastyczny sposób, aby tym politykom udowodnić, że się ich nie lubi – powiedział aktor.

 – Tak jak przedsiębiorcy biorą sprawy w swoje ręce zakładając własne firmy, tak wszyscy mamy możliwość wzięcia odpowiedzialności za państwo biorąc udział w wyborach. Ten, pozornie, mały akt oddania głosu ma ogromne znaczenie w rozwoju demokratycznego państwa przyjaznego także przedsiębiorcom – podkreślał podczas inauguracji kampanii Dariusz Żuk, prezes Polski Przedsiębiorczej.

Poza emisją spotów w telewizji w serwisie MillionYou przeprowadzany jest konkurs na najlepszy amatorski film promujący udział w wyborach parlamentarnych. W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma pomysł na film zachęcający do udziału w wyborach. Efektem konkursu będzie powstanie puli wartościowych filmów profrekwencyjnych. Filmy można zgłaszać do środy 28 września, do końca dnia.

 



Nazwa kampanii:
Akcja: Głosuj
Czas:
2011.9.26 - 2011.10.7
Nadawca:
Stowarzyszenie Normalne Państwo, Fundacja "Polska Przedsiębiorcza"
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Osoby uprawnione do głosowania
Hasło kampani:
Głosuj!





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek