logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bridgestone i Budimex czyścili Główną
23.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bridgestone i Budimex czyścili Główną



Z okazji pierwszego dnia wiosny firmy Bridgestone Poznań i Budimex Nieruchomości oraz Fundacja Ratowania Zabytków i Pomników Przyrody, a także około 50 wolontariuszy, oczyścili poznańską rzekę Główna.

Finałowe działania w ramach II edycji akcji „Woda jest Najważniejsza” odbyły się w sobotę 21 marca. Uczestnicy rozpoczęli sprzątanie przy żółtym moście nad Główną tuż przy Parku ks. Tadeusza Kirschke (Nadolnik). Następnie, przez 5 kolejnych godzin usuwali z wody i brzegu rzeki opony, butelki, worki foliowe, kawałki plastiku, gałęzie i inne śmieci.

W ostatnim tygodniu okolice Głównej odwiedzili też specjaliści, którzy za pomocą profesjonalnego sprzętu usunęli odpady wielkogabarytowe i opony (pozostałość po nieczynnym zakładzie wulkanizacyjnym). W tym roku, dzięki zaangażowaniu Bridgestone Poznań i Budimex Nieruchomości zwiększono zakres działań (w ubiegłym roku odpady w niewielkim stopniu były usuwane ręcznie).

Kolejna akcja ekologiczna odbędzie się za rok. W Poznaniu i okolicach planowane są też inne inicjatywy promujące zrównoważony tryb życia.

Bridgestone to  producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, a także dostawca rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych. W Polsce Grupa Bridgestone posiada 4 fabryki i jedną spółkę sprzedażową Bridgestone Sales Polska. Budimex Nieruchomości jest częścią Grupy Budimex – holdingu budowlanego . Spółka oddała do tej pory do użytku ponad 8.200 mieszkań w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek