Fundacja Rak’n’Roll nawiązała współpracę z firmą Lilou, której efektem jest limitowana seria Rak’n’Rollowych bransoletek. Kupno takiej bransoletki to wsparcie dla fundacji. Ambasadorami Rak’n’Rollowej bransoletki są Magda Mołek i Marcin Dorociński. – Wzięłam udział w tej akcji, bo wierzę w Dobroć ludzi. Wierzę, że każde życie ma sens. I w to, że dzielenie się Dobrem nadaje życiu Sens – mówi Mołek.
Bransoletki mają być przede wszystkim nośnikami pozytywnej energii, wrażeń i wspomnień. Rak’n’Rollowa bransoletka zawiera na czerwonym sznureczku zawieszkę z wygrawerowanym napisem „Wygraj życie”. Każdy, kto zakupi bransoletkę, może dodatkowo wygrawerować jedną literę swojego imienia lub inicjały.
Firma Lilou przekaże całkowity dochód ze sprzedaży zakupionych bransoletek na realizację projektu „RAK’N’ROLLOWA poczekalnia”. Celem projektu jest remontowanie oraz upiększanie poczekalni przychodni onkologicznych, które są szare, zatłoczone i przygnębiające – nazywane często poczekalniami śmierci. Wyposażenie ich w telewizory wysokiej rozdzielczości oraz sprzęt Hi-Fi, pozwoli choć odrobinę umilić czas czekającym na wizytę pacjentom oraz odwrócić ich uwagę od bieżącego problemu, z którym tam przychodzą.
Rak’n’Rollową bransoletkę można kupić w butiku Lilou w Warszawie oraz Poznaniu, a także za pośrednictwem strony internetowej www.lilou.pl. Cena bransoletki w zależności od wybranego rodzaju to 65 i 80 zł.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO